Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]HellHound


HellHound
 Del

Recommended Posts

På 03/12/2021 den 10:37 PM , HellHound skrev:

In-game navn: HellHound

 

SteamID: STEAM_0:1:62814762

 

Alder: 18 snart 19

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg vil gerne være en del af ledelsen da jeg gerne vil vil hjælp til med politi da jeg rigtig godt kan lide det job. Fordi i skal vælge mig er fordi jeg har en god del erfaring og er meget aktive på jobbet. Jeg ser ofte nogle der ikke helt taget jobbet seriøs og der vil jeg synes det vil være ret at kunne gøre noget ved det en anden grund for i skal vælge mig er fordi jeg ikke sær behandler min venner eller folk jeg kender de får den samme behandling som alle andre. En grund mere til at vælge mig er fordi jeg er god til af bevar et overblik over politibetjent og sørge for dem der fucker rundt og ikke vil stoppe bliver smidt ud af korps på det tidspunkt. Jeg er ikke bare lige til af piss af. Jeg er god til af hold hoved kold i presset situationer.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil gerne opnå en vis respekt fra borgeren og min med betjent ved at gøre mit arbejde så godt som muligt jeg vil også gerne opnå et seriøst korps ved af hold styr på betjent som ikke vil gøre deres arbejde. Jeg vil også gerne opnå at hvis jeg er den korrekt valgte til jobbet.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: At jeg desværre ikke har været så aktive de seneste par dage på grund af personlige grundlag jeg helst ikke vil udgive.

Der ikke mere at sige ind du en rigtig god gut

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.