Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Biolzi <3


biolzi2400
 Del

Recommended Posts

18 minutter siden, biolzi2400 skrev:

Tror heller ikke du har set mig som betjent. Men du har ret når jeg har været tyv eller lignet troller jeg mest rundt 😁

 Så vidt som jeg kan huske, så har jeg aldrig set dig som politi og aldrig set dig gøre andet end at trolle

  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Ed Sheeran skrev:

 Så vidt som jeg kan huske, så har jeg aldrig set dig som politi og aldrig set dig gøre andet end at trolle

Er ellers tit politi 🙂 men du har ret spm tyv troller jeg men det også 2 forskellige ting kan man sige 🙂 men ville tage det til mig

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

-God betjent

-Kan alle de regler, som jeg ikke kunne

-Har lært mig mange regler

-Retfærdig i arrest, bøder og konfiskeringer.

-Overholder selv færdselsreglerne som betjent

-Taler pænt til andre "Som betjent"

-Rammer mange af sine skud, så man skal ikke tvivle på om han kan få et par stykker

-Ansætter de rigtige

-Aktiv

-Meget specifik i sine ord, når han har anholdt eller givet en bødet til en

-Meget kreativ på PD baser.

-God til at holde betjente igang, som at de skal lave noget i stedet for at dovne den af

-Sød og rar

 

--K1an--

Redigeret af K1an
  • Dum 1
  • Løvebror 2
Link til kommentar
Del på andre sites

neutral
Har ikke set ham super meget på serveren som både kan være han er inaktiv eller jeg bare sidder i min base hele dagen. Dog virker det til at er en meget god betjent, og vi har brug for at "skillcappen" i politistyrken bliver lidt højere end den er nu:)

 

edit:

har efter at skrive overstående set biolzi mere som politi. Efter en dejlig situation hvor jeg mente han havde en upassende opførsel som betjent, og på baggrund af det vælger jeg at demote ham, har han været inde og redigere hans svar på min ansøgelse. Han skal jo selfølgelig have lov at ændre hans ansøgning hvis han mener jeg er dårlig betjent, men det virker ikke helt som det var den eneste grund, da han lavede op til flere fejlede pd raids, efter han blev demoted. På baggrund af den opførsel om ledte til at jeg demotede ham og reaktion på den demote, så føler jeg ikke at Biolzi burde være en del af Rigspolitiet.

Redigeret af Me0w
mere erfaring med spiller
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Me0w skrev:

neutral
Har ikke set ham super meget på serveren som både kan være han er inaktiv eller jeg bare sidder i min base hele dagen. Dog virker det til at er en meget god betjent, og vi har brug for at "skillcappen" i politistyrken bliver lidt højere end den er nu:)

Tak❤️

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Torben Trist skrev:

+REP 

- RP'er som ingen anden 

- Kan Politi Regler/Love som en motherfucker!

- Hård ude på men blød inde i 😎 🤜👧💥

 

Du en skat ❤️❤️

3 timer siden, Nova0912 skrev:

kan værken give + eller -rep da jeg ikke har set dig så meget som politi. men du virker som en sød spiller og tror godt du ville få chancen 🙂

Held og lykke

 

-NovaDK

Tak 🙂

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, biolzi2400 skrev:

+REP

 

-God betjent

-Kan alle de regler, som jeg ikke kunne

-Har lært mig mange regler

-Retfærdig i arrest, bøder og konfiskeringer.

-Overholder selv færdselsreglerne som betjent

-Taler pænt til andre "Som betjent"

-Rammer mange af sine skud, så man skal ikke tvivle på om han kan få et par stykker

-Ansætter de rigtige

-Aktiv

-Meget specifik i sine ord, når han har anholdt eller givet en bødet til en

-Meget kreativ på PD baser.

-God til at holde betjente igang, som at de skal lave noget i stedet for at dovne den af

-Sød og rar

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.