Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklager på ASKE


Kængu
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Kængu
Staff ingame navn: Aske
Dit SteamID: STEAM_0:1:51164648
Staff SteamID:STEAM_0:0:217629637
Forklar situationen: Jeg komme køre i en lastbil og ser at Aske går en i min base og så løber en og skyder ham og TP: Aske teleportede til dig! og siger hvad har du gang i og det siger ASKE. Da Han giver tegn til han vil gå længere ind og Tager jeg som et Raid og så sige at han ikke raid 
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/72585402/d1337IyibNr0?invite=cr-MSxyMlMsMzMyMjYwMyw

------------------------------

Redigeret af Kængu
  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • -Rep 2
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey @Kængu,

Jeg er da ked af at du ville tro jeg vil abuse og no-collide props i jeres base indgang. Det skal bestemt understreges at jeg aldrig ville gøre sådan noget. (EDIT: Kan se du fjernede denne del efter jeg postede, lader den dog stå her alligevel)

 

Situationen er den at jeg løber rundt ved de 2 baser da jeg så løber igennem siden af jeres garage port ved et tilfælde. Jeg løber kort rundt og kigger om der skulle være flere props i havde no-collided i jeres indgang. Mens jeg kigger lidt på indgangen af basen løber du ind og skyder mig. Jeg modtager fra dig ingen form for advarsel om at jeg ikke må være der eller at jeg skal gå ud. Jeg forklarer også tydeligt for dig efter jeg TP'er specifikt hvilken regel der gør du ikke må skyde mig i situationen.

 

Jeg ser så efter jeg har returned mine ting at du har collided væggen og vælger at returnere mig selv uden foran basen så jeg ikke har en fordel som ikke længere er i basen.

Redigeret af Aske
  • +Rep 6
  • Stop dig selv 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.