Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Cqmbo


★ Mute ★
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Cqmbo skrev:

I raided politiet ja. Men jeg kommer først når alle betjentene er døde som raiede jer. Jeg ser så at der en der løber med våben fremme ude for basen, som heller ik har license til sit våben. 
 

der gik 2 sec efter de døde at du var der så derfor er du en del af det rp

  • +Rep 5
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Cqmbo skrev:

Det eneste jeg kunne gøre derude, ville være at tjekke op de personer som rendte rundt ude forans license, da jeg ingen beviser har på hvem der raider eller skyder. 

du viste godt at det var jer (politiede) der raidet os så bare stop med det lort der

  • +Rep 4
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det eneste jeg fik fra radioen af "betjent nede ude varehus 1" jeg kommer derud ser ingen betjente, derfor kan jeg ikke arrest en person, for at dræbt nogle betjente. Det eneste jeg kunne arrest folk for ville være have våben uden license eller løbe med våben fremme. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Cqmbo skrev:

Det eneste jeg fik fra radioen af "betjent nede ude varehus 1" jeg kommer derud ser ingen betjente, derfor kan jeg ikke arrest en person, for at dræbt nogle betjente. Det eneste jeg kunne arrest folk for ville være have våben uden license eller løbe med våben fremme. 

du har lidt fuckede dig selv her ("betjent nede ude varehus 1") så du viste det godt

  • +Rep 4
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, ★ Mute ★ skrev:

du har lidt fuckede dig selv her ("betjent nede ude varehus 1") så du viste det godt

Der kan jo være mange grunde til at der en betjent nede?
Kan være der været et mug, kidnap, at politiet har stoppet en som så har skudt betjentene. Så jeg ved ik hvorfor betjenten er nede. Men ud fra dit videobevis kan jeg se det er fordi i har skudt dem. 

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Cqmbo skrev:

Der kan jo være mange grunde til at der en betjent nede?
Kan være der været et mug, kidnap, at politiet har stoppet en som så har skudt betjentene. Så jeg ved ik hvorfor betjenten er nede. Men ud fra dit videobevis kan jeg se det er fordi i har skudt dem. 

ja vi skyder dem da i raider os og da du kommer så tror vi jo du er en del af det. også tazer du min mate derfor begynder jeg at skyde dig så der er god nok grund til det men du kunne ikke klare at vi vinder det og du ville bare have ret 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Det har intet med at i vinder at gøre?

Jeg har ingen ide omkring at der er raid derude før du sagde det til mig i casen, da jeg startede mit musik (som var skruet helt op, som jeg så skruer ned for) Jeg tazer din mate fordi han løber med et våben fremme ude på græsset hen mod vejen. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Cqmbo skrev:

Det har intet med at i vinder at gøre?

Jeg har ingen ide omkring at der er raid derude før du sagde det til mig i casen, da jeg startede mit musik (som var skruet helt op, som jeg så skruer ned for) Jeg tazer din mate fordi han løber med et våben fremme ude på græsset hen mod vejen. 

er det min fejl eller din at du høre musik det er din du giver mig jail uden fucking grund du kan lige så godt indse det 

  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Cqmbo skrev:

Det med Musikken er min egen fejl. Men som jeg os skrev, jeg gik skruede os ned med det samme. 
Du får ikke jail uden grund, du skyder mig, uden jeg er en del af dit RP. 

dude du er en fucking del af det rp du var betjent og kommer hen til os imens vi bliver raidet af politiede så stop det du er magtliderlig og fortjener ikke at være staff

  • +Rep 3
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ★ Mute ★ skrev:

dude du er en fucking del af det rp du var betjent og kommer hen til os imens vi bliver raidet af politiede

Da jeg kom frem var politiet døde - Man kan jo se i skyder den sidste betjent i dit klip, før jeg kommer derhen.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.