Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Ariana Grande & pikachu12


WimBlim
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Wimblim
Staff ingame navn: Ariana Grande & pikachu12
Dit SteamID: STEAM_0:1:56144700
Staff SteamID: STEAM_0:1:439657816 & STEAM_0:0:68485251
Forklar situationen: 

 

Ariana Grande (12/11 ~19:40): Jeg kommer kørende ind i byen, fra varehus #1, hvor en person så vælger at køre over i min vejbane. Det resulterer i at jeg kører ind i ham, og det bliver jeg så arresteret for. Det kalder jeg case over, men Ariana Grande mener at det er en god grund at arrest for, hvilket jeg er stærk uenig i. Jeg viser hende video klip, men det ændre stadig ikke hende mening. Først efter ca 25 minutters diskussion skifter hun mening, og jeg får mine ting igen. Hvad der fik hende til at skifte mening ved jeg ikke. Alt jeg ved er at det tog ALT for lang tid.

 

pikachu12 (15/11 ~20:15): Jeg kører ind mod danske bank, lige bag pikachu12. Han bremser og jeg rammer ham med et MEGET lille skub. Han skubber tilbage, hvilket får mig til at skubbe igen. Det resulterer i at Hondo simpelthen bliver dræbt. Og af en eller anden grund vælger pikachu12 så at tage fat i mig, som om Hondo ikke selv kan gøre det, hvis han overhovedet synes at det var det værd at give en straf for. Men ja, pikachu12 går fuld angrebs mode og flyver hen og tager fat i min bil. Af en eller anden grund skal jeg simpelthen op på et tag I MIN BIL. Bilen sprænger, jeg dør og bliver så carbanned. Min bil får ikke liv, efter han valgte at den skulle op på et tag.


Bevis: Kan blive vist, hvis det bliver nødvendigt.

  • +Rep 5
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Wimblim grunden til, at Hondo ikke gad at gøre noget ved Sagen var fordi han ikke så det som værende et ligeså stort problem, som jeg gjorde

 

Man kan se på billede at jeg reparere din bil eftersom du var utilfreds over at den gik i stykker i casen

https://gyazo.com/b5f0e845cf70440840e27f741167b380

 

 

Video: den her video beskriver alt hvordan det skete fra start til slut 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • +Rep 3
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Pikachu12 skrev:

Hej Wimblim grunden til, at Hondo ikke gad at gøre noget ved Sagen var fordi han ikke så det som værende et ligeså stort problem, som jeg gjorde

Hvordan kan det være at du skal bestemme på hans vegne? Hvis Hondo ikke har det største problem med det, så er der jo ikke noget problem der?

 

Og jeg er glad for at høre Hondo ikke var sur over det. Problemet er måden du bare kaster rundt med mig, og taget beslutninger på hans vegne.

 

Altså jeg sidder i en bil, der har liv. Det er jo ikke meningen at den skal løftes rundt på. Kan ikke se problemet med at holde casen på jorden?

 

Redigeret af WimBlim
  • +Rep 1
  • Sjovt 1
  • Tud (-REP) 2
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Wimblim, det gør mig ked af det at du har været utilfreds med din case. 
Jeg gav dig ikke dine ting, da jeg ud fra ghostscenen ikke kunne se meningen med at du skulle køre hurtigt mod byen, hvor du samtidig havde nok tid til at se at du kunne stoppe. Oveni bedømte jeg KUN fra ghost da du ikke bidrog med dit klip til at starte med.

Efterfølgende du havde skrevet flere gange til mig og jeg fik dit klip, fik jeg både Hondo og Hugo Bongo til at kigge ghost og klippet med mig hvor vi bedømte det til at det var både dig og den andens skyld, dette fortalte jeg dig også. 

Eftersom du stadig var utilfreds med din case, fik jeg så af vide at du havde skrevet til Nichzar. Jeg skrev så til ham og han sagde jeg bare skulle give dine ting tilbage, jeg valgte så at gå efter hans råd og gøre dette.
Jeg undskylder mange gange, men du fik dine ting tilbage og jeg øver mig stadig på at blive en bedre staff.

Redigeret af Ariana Grande
  • +Rep 2
  • Stop dig selv 2
  • Sjovt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom jeg er blevet nævnte et par gange hopper jeg lige ind med mit tag på sagen omkring Ariana. Jeg snakkede med Hondo efterfølgende, hvor jeg kunne forstå han kun havde lavet sin vurdering ud fra ghost scenen og havde ikke set videoen. Jeg ved ikke med Hugo. Ud fra ghost ville jeg heller ikke give dine ting tilbage, men efter jeg så klippet gav det et bedre perspektiv, og ud fra det vurderede jeg at du skulle have dine ting tilbage. Ariana tog fat i mig, hvor vi snakkede om det, og du fik dine ting igen.

 

Nichzar

  • Hat 1
  • Brugbart 4
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 

18 timer siden, WimBlim skrev:

Hvordan kan det være at du skal bestemme på hans vegne? Hvis Hondo ikke har det største problem med det, så er der jo ikke noget problem der?

Wimblim: nu skal jeg ikke sidde og beskrive, hvordan en anden person har det. Men ud fra Hondo reaktion over discord så lød det som om at han ikke havde et stort problem med det

 

Wilmblim: det er sådan, at hvis jeg ser et regelbrud, så skal jeg gøre noget ved det. Om det så er en user eller staff

 

18 timer siden, WimBlim skrev:

Problemet er måden du bare kaster rundt med mig, og taget beslutninger på hans vegne.

Først og fremmest er jeg næsten 99% sikker på, at Hondo vil have taget fat i dig, hvis jeg ikke havde gjort det. Jeg kaster ikke rundt med dig, jeg ramte en map barrier og grunden til, at jeg valgte at flyve dig op på taget med din bil, var fordi jeg var klar på en case, der skulle tage 20 minutter

 

19 timer siden, WimBlim skrev:

Altså jeg sidder i en bil, der har liv. Det er jo ikke meningen at den skal løftes rundt på. Kan ikke se problemet med at holde casen på jorden?

Wimblim Grunden til, at jeg valgte at løfte din bilen op på taget, var fordi jeg var klar på en case på 20 minutter. Samt er du en person, som er meget glad for at diskutere, og derfor var det oplagt for mig, at jeg flyver dig op på taget

 

 

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Pikachu12 skrev:

Først og fremmest er jeg næsten 99% sikker på, at Hondo vil have taget fat i dig, hvis jeg ikke havde gjort det.

Så lad ham gøre det? Det var jo ham det gik ud over. Så hvis han føler at det er det værd at tage fat i mig, så må han jo gøre det. 

 

4 timer siden, Pikachu12 skrev:

Jeg kaster ikke rundt med dig, jeg ramte en map barrier og grunden til, at jeg valgte at flyve dig op på taget med din bil, var fordi jeg var klar på en case, der skulle tage 20 minutter

Det kan godt være at det ikke ligefrem er at kaste rundt med mig, men det var ret unødvendigt det du gjorde. En case bliver kun 20 minutter lang, hvis du som staff vælger at trække den så langt ud.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, WimBlim skrev:

Så lad ham gøre det? Det var jo ham det gik ud over. Så hvis han føler at det er det værd at tage fat i mig, så må han jo gøre det. 

Jeg har fået en besked fra Hondo, hvor han beskriver, at han valgte ikke at prioritere dit CDM på ham. Da der var nogen person som smed med granater ind i en bank, og når han så var færdig med den case, kunne han så tage sig af din sag

 

 

20 minutter siden, WimBlim skrev:

Det kan godt være at det ikke ligefrem er at kaste rundt med mig, men det var ret unødvendigt det du gjorde. En case bliver kun 20 minutter lang, hvis du som staff vælger at trække den så langt ud.

Det er ikke som sådan unødvendigt at hive dig op på et tag, da det ødelægger alle andres RP i nærheden af vores case

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, Pikachu12 skrev:

Jeg har fået en besked fra Hondo, hvor han beskriver, at han valgte ikke at prioritere dit CDM på ham. Da der var nogen person som smed med granater ind i en bank, og når han så var færdig med den case, kunne han så tage sig af din sag

Så du var bare utålmodig, eller hvordan skal det forstås? Der gik MAKS 3 sekunder og så havde du fat på mig.

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, WimBlim skrev:

Så du var bare utålmodig, eller hvordan skal det forstås? Der gik MAKS 3 sekunder og så havde du fat på mig.

Wimblim, jeg var ikke utålmodig, men tværtimod hjalp jeg Hondo med at bliver færdig med hans cases. Hvis jeg ser et regelbrud, skal jeg gøre noget ved det som i det her tilfælde

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Pikachu12 skrev:

Wimblim, jeg var ikke utålmodig, men tværtimod hjalp jeg Hondo med at bliver færdig med hans cases. Hvis jeg ser et regelbrud, skal jeg gøre noget ved det som i det her tilfælde

Pikachu12, du nævner så fint flere gange at du hjælper Hondo med at blive færdig med sine cases. Af hvad jeg kan se på videoen, ligner det bare at i begge to er i gang med rp. Lige indtil Hondo bliver kørt ned, for noget vi begge to var lige gode om, hvor han så har nogle cases han skal have taget. Hvad jeg vil frem til er, at det du siger med at du vil hjælpe ham med hans cases, ikke giver nogen mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, WimBlim skrev:

Pikachu12, du nævner så fint flere gange at du hjælper Hondo med at blive færdig med sine cases. Af hvad jeg kan se på videoen, ligner det bare at i begge to er i gang med rp. Lige indtil Hondo bliver kørt ned, for noget vi begge to var lige gode om, hvor han så har nogle cases han skal have taget. Hvad jeg vil frem til er, at det du siger med at du vil hjælpe ham med hans cases, ikke giver nogen mening.

Wimblim Jeg kan godt mærke, at jeg ikke fik uddybet Hondo’s besked ordentligt. Det, der står, er, at han ikke valgte at priotere dit CDM på ham, da der var nogen som smed med granater ind i hans bank. Da han jo kunne tage dig bagefter (det er hvad jeg forstod af hans besked. Derfor skal du tage med et gran salt) jeg vil personen selv ikke meningen, at det var vores begges skyld, da man tydeligt i klippet kan se, at du nos mig ind i Hondo, og derfor er det også dig, som laver CDM, og der var ikke nogen måde, jeg kun stopper det på da din bil er tungere end min

 

1 time siden, WimBlim skrev:

 Hvad jeg vil frem til er, at det du siger med at du vil hjælpe ham med hans cases, ikke giver nogen mening.

Hvordan kan det ikke give nogen mening? Jeg er forpligtet til at stoppe folk som brud reglerne på serveren. Ellers vil der ikke være nogen grund til, at man har staffs på en server hvis de ikke er der til at stoppe folk, der ikke kan finde ud af at spille spillet ordentligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Ariana Grande startede bare med at handle ud fra den ghost scene hun kunne se, hun var i tvivl og spurgte derefter 2 andre staffs til råd. Efter at hun fik videoen og snakket med Nichzar til sidst, fik du dine ting tilbage. Så sagen er sådan set lukket der. Det er da beklageligt at den skulle tage så lang tid, men det blev da i det mindste gjort rigtigt til sidst.

 

Situationen med Pickachu er 100% din egen skyld, du valgte at køre ind i Pikachu, så han endte med at dræbe en, om det er en staff eller ej er ligegyldigt, du gjorde dette bevidst. Pikachu gjorde ikke nødvendigvis noget forkert ift. at tage din bil med op på taget, så blev både dig og bilen jo taget ud af rp, at det så ikke gik som forventet er jo lidt uheldigt. Det er ligegyldigt om det er Hondo eller en anden staff der tager casen.

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.