Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Cqmbo


DoktorDim
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej DoktorDim,

Der er en person der kommer op på borgmester kontoret med en Glock og begynder at skyde mod ham, fair nok for det, han rammer så os mig (Er Usikker på om os rammer de andre) Men jeg vælger så at skyde ham og vi 3 personer som står derude og venter på license er ved at blive ramt af jeres skud, til sidst ender det med at du faktisk RDM'er en af de personer som bare står og venter på at kunne købe license.

Din kommentar til ham du RDM'ede da jeg tog fat i dig var "Forkert sted, forkert tidspunkt."

  • +Rep 1
  • Hat 1
  • -Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Der er to forskellige perspektiver af denne sag. Jeg har udelukkende reageret på, at der på flere tidspunkter blev affyret skud mod dørene. Derfor mener jeg, at personerne som har stået derude - og som ikke nødvendigvis har haft noget med situationen at gøre, har stået på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

 

Man kan sætte situationen op som et almindeligt raid. Vi forsvare os selv udfra den viden vi har, eftersom vi står bag vægge og ikke kan se udspillet af situationen.

  • +Rep 2
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, DoktorDim skrev:

Man kan sætte situationen op som et almindeligt raid. Vi forsvare os selv udfra den viden vi har, eftersom vi står bag vægge og ikke kan se udspillet af situationen.

Man kan jo så og vælge at sige nu, var politiet på stedet, hvorfor fortsætter du så med at skyde. Det er jo derfor man kalder efter politiet, for at de kan stoppe ham, men du vælger at fortsætte med at skyde selvom politiet er fremme. Godt være han ik er den bedste betjent, men han prøvede, med sin USP som var det eneste våben han havde på daværende tidspunkt. 

  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det allerførste jeg gjorde - da der blev affyret skud, var at melde situationen til politiet. Indtil politiet har meldt deres ankomst til os, så har jeg vel ret til at forsvare mig selv? I denne situation blev vi på intet tidspunkt informeret om, at nu var politiet ankommet. Hvordan skulle vi nogensinde vide, at nu stod én politibetjent ligepludselig udenfor? Vi kan jo ikke se igennem vægge.

 

Desuden prøvede vi - som der også blev nævnt i forklaring på situationen, at åbne dørene ud til, da flere råbte, at gerningsmanden var død. Straks efter dørene blev åbnet,  blev der igen affyret skud rettet mod os.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er svært at vurdere, da i fra hver jeres vinkel har forskellige opfattelser af situationen og hvordan den burde håndteres.

Cqmbo mener ikke at du havde en grund til at skyde ud, da der var blevet gjort opmærksom på, at ham der skød allerede var død, da de stod og sagde det udenfor døren.

Og du vidste ikke, at han var død eller at der stod betjente ude på den anden side.

 

Vurderet ud fra klagen burde du nok ikke have fået jail, da i var uviden om, at personen allerede var død og i derfor ikke skød den anden person med vilje. Det er nok mere bare et uheldigt sted personen stod.

 

Jeg synes ikke nødvendigvis at Cqmbo har gjort noget forkert i situationen, da han har handlet ud fra hans vinkel.

 

Kommer der video af episoden vil jeg gerne se dem og genvurdere sagen.

  • Brugbart 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.