Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage po


br max
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: kurt mongol
Staff ingame navn: po
Dit SteamID: STEAM_0:0:572272025
Staff SteamID:STEAM_0:1:215645584
Forklar situationen: så jeg diskutere i ooc chatten og stopper efter han advare MEN der var en der kørte den videre jeg ved det er fair jeg bliver mutet MEN den anden person bliver ikke DERVED er det korruption at po straffer mig men ikke den anden siden han advarede han advarede at den diskussion i det hele taget skulle stoppe
Bevis: tjek logs og så vil i se at jeg blev mutet som den eneste og hvis i spørger AndreasDK#5918

------------------------------

 

  • Stop dig selv 1
  • -Rep 1
  • Tud (-REP) 2
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey kurt mongol:

 

du havde et meget grimt sprog i ooc, jeg skrev du skulle "holde igen" eller "slap lige af". du vælger der efter at sende 3 beskeder i cirka samme tone. Jeg opfordre jer til at tage den over PM men du forsætter med at skrive derefter tp'er jeg han til dig hvor du insisterer på at det var Nova som startet. Jeg giver dig et mute pga du har fået flere advarsler samt skriver i en meget grim tone; eftersom du startet hele debatten i ooc tænker jeg det var passende at du fik staffen:)) 

Link til kommentar
Del på andre sites

nej po du skrev at diskusionen den skulle fortsætte i pm hvorefter at justin bieber han fortsatte samtalen og du muter mig ikke ham men mig hvilket betyder at du vælger en side og det er i min forstand ikke tilladt siden en staff ikke burde have en side

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er blevet muted med en fair grund. At han så ikke har muted den anden spiller er sådan set lidt ligegyldigt.

Det står ikke på din straffehistorik, og jeg kunne ikke forestille mig, at det ødelagde dit rp, at den anden spiller ikke blev muted...

 

 

  • +Rep 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.