Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning som Staff


Michael

Recommended Posts

Michael MG leder
STEAM_0:1:54285632
Michael Andreæ 
16

før jeg begyndte at spille på stavox spillede jeg på equniox eller sådan noget. men der inde var jeg admin og spillede og hjalp hver dag.

I skal vælge mig som moderator fordi jeg spiller meget jeg kender de fleste regler ud og ind og har altid ønsket at gøre servern til en bedre og sikre server. jeg er mere kvalitiseret fordi jeg har været admin på en anden server før og jeg vil gøre alt for at gøre det bedre.

jeg har brugt det på den anden server jeg var admin på så kan nogenlunde basic commands.

jeg kan skrive og snakke flydene dansk har ingen problemer med det. og jeg bruger mic hele tiden.

jeg har mulighed for at være på det meste af min fritid også i weekenderne og vil sikkert bruge hele tiden på servern

jeg er lige kommet hjem fra efterskole og siden har jeg elsket at spille på servern og komme ind og snakke med alle de dejlige folk, og alle de vendelige admin der altid der klar til at hjæpe en.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.