Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Pikachu12 + Store


Warmarcus
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Warmarcus
Staff ingame navn: Pikachu12, Store
Dit SteamID:  STEAM_0:0:425895348
Staff SteamID: STEAM_0:0:68485251, STEAM_0:1:18725784
Forklar situationen: Jeg går i spawn og ser op til flere staff gå og trække i folk uden grund, jeg tilkalder staff og den på værende staff (TeNtE) var ikke særlig seriøs i det omfang
Bevis: https://medal.tv/clips/69120018/d1337Qysb0cj?invite=cr-MSwzT0UsMTQzMzA0NjMs

Redigeret af Warmarcus
  • Sjovt 1
  • Tud (-REP) 20
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg vil lige pointere, at jeg tog fat i Store til at starte med. Jeg tabbede dog ud af spillet, så jeg så ikke hvad Store foretog sig efterfølgende.

 

Alt i alt, så var det bare for sjov. Det skal selvfølgelig ikke forstyrre dit rp, men så vidt jeg kunne forstå, så grinte du vidst også selv, da Ariana Grande tog fat i dig? 

Redigeret af Beetle
  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Ømmmm, vi hev lidt i hinanden os staffs som noget harmløs sjov, hvilket ikke skader nogen. Da du kaldte case stoppede vi efterfølgende og du løber selv efter mig efter episoden og siger "skal du arresteres" med en stemme der ikke lød som at du var sur, måske halvt grinte. (nok også derfor at Tente troede at din case var for sjov). Det med Pikachu/Ariana kunne du havde sagt til hende/ham at du ikke ville have det, også var den sag overstået. Det er måske lidt tamt at lave en staffklage på, for det er sgu ikke en særlig stor deal, og det kunne sagtens bare være ovre in-game.

Redigeret af Store
  • +Rep 3
  • -Rep 1
  • Sejt 1
  • Slange! 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Det forstyrrede ikke ligefrem dit rp, du vælger selv at opsøge det, og til sidst virker det også til at du selv spiller med på det.

Det hjælper ikke at kalde case over det, så hellere kontakte Store direkte eller en der er højere rangeret end ham.

Men det sagt, skal de selvfølgelig ikke løfte på folk uden grund i rp, dog virker det til, at det hele var gjort for sjovt og er ret harmløst.

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.