Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Law


W0LY | Trading Knife ;)

Recommended Posts

Ingame navn: Law
SteamID: STEAM_0:1:41837043
IRL Navn: Martin
Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

- Tidligere ejer af 3 forskellige minecraft servere. 

- Tidliger super administrator på en meget gammel gmod server, som er lukket.

- Administrator på Skyzero

- Med ejer af en gmod server, som desværre ikke blev til noget.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Pga. min gode erfaring med administrative jobs, og min meget udadvendte være måde og min gode attitude.  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja ved stortset det hele. Som beskrevet tidligere i min ansøgning har jeg en god erfaring indenfor staff jobs på forskellige gmod servere.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Dansk er min modersprog. Har kun boet i Danmark, så ja. Jeg bruger min mic næsten mere ned mit tastatur.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan komme online alle hverdage efter 15-22 ca. I weekender har jeg heller ikke så meget at give mig til så der vil jeg også have mulighed for at komme online 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Ikke andent end at jer er glad, uadvendt og snakker gerne med mennesker jeg ikke kender :) 


Jeg håber inderligt at i synes jeg er et muligt staff materiale. Hvis i ønsker nogle ting uddybet så kontakt mig endelig. Er ret ofte inde på serveren :)
- Martin 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.