Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning til mod på Rockford.


Ravix_FFA

Recommended Posts

Ingame navn: Zero (ændre mit navn når jeg kommer ind)
SteamID: STEAM_0:1:147745783
IRL Navn: Mathias
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været mange ranks inde på mange server og jeg håber det her kan være en af dem.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg har god erfaring med mange ting. Og er fair imod alle inde på serveren. Behandler dem som de selv vil behandles også imod mine venner er ligeså fair imod dem som dem der er inde på serveren. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, det har jeg. Har nemlig lært det af dem der har ranks og mig selv. 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja det gør jeg.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Stort set alle dage hvor jeg ikke skal noget som: Mandag 14:30 - 23:00 Tirsdag 15:30 - 23:00... Det er samme tid som Mandag og Tirsdag indtil Fredag: Fredag - Lørdag: 12:00 - 05:00 Og Søndag 10:00 - 23:00.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er god til at snakke med folk. Når jeg er i en admin case der er svær gør jeg mit hoved koldt og tænker positivt.

 

Jeg håber jeg kan få en mulighed for at blive et rank. Sig endelig til hvis den er alt for kort så vil jeg med glæde lave den om og bruge tid på den. Og jo jeg vil rigtig gerne være admin derinde på, gør det ikke kun for at være et rank selvom jeg ikke er et lige nu. Og jeg er fair overfor alle inde på serveren selvom de er mine venner... 

 

-Mathias 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.