Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgnin-Jappanini


jappanini

Recommended Posts

Ingame navn: Jappanini

SteamID: STEAM_0:0:104128879

IRL Navn: Mikkel Nicolaysen

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i en spilcommunity?:

Jeg har været staff på diverse servere. Og

med ejer af flere CSS/CSGO servere Og ved hvad det vil sige at være Admin, på en stor server som den her.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har meget erfaring om det med at være admin. Og er god til at fokusere I en admin situation. Som FX høre hvad der sker tjek Loggen om det passer ect. Kan også godt skelne mellem en fejl, og noget der skal have seriøse handlinger. Samt har en fair dømmeret.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har fint styr på ULX men som jeg kan forstå han mange server nogen custom commands. Som de gør brug af, har erfaring med et par af dem. Men det burde ikke blive et problem. Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker flydende dansk. Samt har jeg et HyperX Cloud 2 headset. Så det bliver ikke et problem at forstå hvad jeg siger. På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

MANDAG 15.30 TIL 23.00

TIRSDAG 15.30 TIL 23.00

ONSDAG 15.30 TIL 23.00

TORSDAG 15.45 TIL 23.00

FREDAG 15.30 TIL 2.00

LØRDAG 10.00 TIL 24.00-8.00

SØNDAG 10.00 TIL 23.00

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Bor i Glostrup. Bruger meget tid i GMOD. Brugte dog min vens account til et par uger siden.

Som jeg fik brugt 900 timer på.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.