Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Marcus M


Beast Boy

Recommended Posts

Ingame navn:  Marcus M
SteamID: STEAM_0:0:50812890
IRL Navn: Marcus Hansen
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jeg Har været Medejer på 1 CS:GO server har været admin på en garrys'mod server som dsv lukkede af andre grunde, har også været Admin på en Minecraft server så ja vil sige jeg har okay erfaring ved godt at det ikke er helt det samme men princippet med commands er næsten de samme

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator: Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:som sagt har jeg haft lidt at gøre med de fleste garry's mod command førhen og har styr på det meste selfølig kan der være command der er nye som fx. !cb har ikke været på den anden server jeg havde admin på hvor jeg nok bliver nød til at sprøger lidt til råds ;)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har okay erfaring med ULX og har de commands der ville blive brug for hvis jeg står i det tilfælle at der er en command jeg ikke kender som jeg skal bruge kan man vel hurtigt komme ind i ;)

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Bruger kun mic da det er det mest fornemme at bruge da at skrive tager længere tid kan godt snakke og skrive flydende dansk og foretrækker at bruge min mic frem for at skrive f.eks du står i en admin sag og der er mange andre der kalder på staff så kan det ikke nytte noget at bruge 10-15min på at skrive i en staff sag da det er meget hurtigere og bruge sin mic ;)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:har mulighed for at være på alle ugen's dage ;) 

Mandag for 15-22 om aftnen

Tirsdag for 15-22om aftnen

Onsdag for 14-22 om aftnen

Torsdag for 15-22  om aftnen 

Fredag for 15-1/2 stykker om natten

Lørdag for 7 om morgnen-1/2 stykker om natten

Søndag for 7 om morgnen-22 om aftnen

Medmindre der er forhindringer f.eks Fødselsdag,begravelse, eller anden begivenhed ;) 

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:  jeg kan godt håndtere dem der ¨rager¨ i admin case dem der kalder andre folk skældsord og andet med admin cases da jeg har stået i det før ;) jeg kan godt lide at hjælpe folk hvis de har problemer med gang,wire, eller andet man kan bruge på serveren ;) 

Håber i tager godt imod min ansøgning ;)

Mvh. Marcus hansen 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, BeastGamingDK said:

+REP

- Fucking dejlig at spille med

- Har styr på reglerne

- Får altid et grin ind i RP

- Tager staff cases alvorligt

- Nogen gange er han lidt for hype men det dæmper sig hurtigt

 

Held og lykke brormand

Tusind tak <3 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.