Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning- Juul


alexanderjuul2004

Recommended Posts

Ingame navn: Juul
SteamID: STEAM_0:0:91743821
IRL Navn: Alexander 
Alder: 13 næsten 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på mange server Fx Zypress og 4 andre jeg har også været mod inde på mange arma 3 servere.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg snakker Rigtig meget med spillerene Jeg holder heller ikke med nogen selv hvis det er min Rigtig gode Ven. jeg har været inde for Rigtig mange pressede Situationer så jeg ved hvordan jeg skal håndtere det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja som jeg sagde har jeg været medejer og admin på mange servere.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja snakker perfect flydende Dansk og bruger altid min mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har mulighed for at være på 4-5 timer om dagen og i weekenden meget mere.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg har Rigtig meget erfaring med mod og Admin og jeg har styr på Tingene 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, oliverbrockheide said:

+Rep

Waw for det første skal man skrive fx "+rep flink hjælpsom" osv osv, men du gør det på din egen ansøgning-_- 

Det her er min mening

 

-REP

 

  • Har aldrig set dig på nogen af serverne
  • Meget kort ansøgning
  • Rodet ansøgning

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.