Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] MagnusBD - Staff Ansøgning


MagnusBD

Recommended Posts

Ingame navn: 

MagnusBD
SteamID: 

STEAM_0:1:45795975
IRL Navn: 

Magnus
Alder: 

15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Har været staff på CS:GO ,Minecraft,Gmod,CSS,og ARK servere.

Kan desvære ikke huske alle navne på alle disse servere men kan huske nogen af dem.

Har været staff for ,Piraterne, Team Plague , GameBros,GameSons og til sidst og ikke mindst Stavox.

Det er gået godt hos alle disse community's og vil da håber hvis jeg får chancen at det gør godt igen.

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har været staff hos op til flere community's i flere forskellige spil, så har meget forskellig erfaring.

Som sagt har jeg selv været staff hos Stavox og ved hvordan det er at være staff der, så jeg kan hurtigt komme igang med mit job/arbejde.

Jeg vil gerne hjælpe Stavox.com med at blive bedre sted for alle aldre da jeg synes alle er velkomne.

Jeg har 670 timer på Stavox så kender lidt til det forskellige folk på servere.Jeg vil være meget mere online fra nu af da jeg er kommet hjem igen.

Jeg er god til at tage imod kritik hvis der er ting jeg kan gøre bedre, ville aldrig løbe fra et problem hvis jeg havde lavet en fejl.

Jeg kan også godt give mine venner den straf som de havde/har fortjent alle fortjener den rette straf.

Jeg tror jeg ville kunne hjælpe en hel del på Stavox Staff team.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har rigtig meget erfaring med ULX og har de commands der ville blive brug for kender dog også godt Stavox custom commands måske er der kommet nogen nye men dem kan man vel hurtigt komme ind i.

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg kan skrive og snakke flydene dansk,jeg er født og opvokset i danmark og har ingen læse eller tale problemer.Jeg bruger altid min mic hvis der mulighed for det som der næsten altid er.Elsker at snakke med folk imens man spiller.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
I ferie og weekend ville jeg være på om natten, hvis det ville være  der hvor der var brug for det/mig, dog ville jeg så også komme lidt senere på igen.
                            Omvendt hvis det var om morgen ville jeg gå tidligere.Hverdagen hvor jeg går i skole ville jeg være hjemme kl 16 ca hver dag.

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er en dreng på 15 som kan lave massere af sjove ting men når det gælder ville jeg være seriøs ellers er jeg en glad dreng som altid er klar på at hjælpe med det jeg kan.I min fritid elsker jeg at game.

 

 

 

Tak fordi du gad læse min ansøgning, håber du vil give mig en comment med +Rep,-Rep eller Neutral. Skriv gerne en grund så jeg ved hvad jeg har gjort rigtigt og hvad jeg kan gøre bedre.

 

Mvh:MagnusBD

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fallu tak for din mening selvom jeg ikke selv husker jeg har givet straffe for sjov eller som ikke skulle gives du kunne jo have lavet en staff klage dengang så 

1 hour ago, fallu said:

-REP

Vil helst ikke se dig igen som staff da du giver straffe som slet ik vil sige en skid fordi du måske keder dig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay hvor skal jeg starte.

Vi kan begynde fra dengang du var staff. Du gjorde det sgu endelig godt nok indtil du blev, ret så målrettet i at nå et højere rank, ved dette beviste du mig med meget stærke tegn at du både kunne være ret så utålmodig, og ikke kunne håndtere at få forklaret de fejl du nu gjorde. Vi havde en meget lang samtale over steam hvor du skriv en masse til mig, jeg skrev til dig flere gange at vi ikke skulle tage denne samtale nu, hvor du fortsatte og begyndte derefter at svine mig til, med diverse ord. I slutningen da du blev demoted, blev du til en hel anden person, som gik fra at være ret så effektiv og ret så målrettet i at håndtere så mange sager som muligt, rent faktisk en ret så god staff på daværende tidspunkt, dog ændrede du hele mit synspunkt på dig, da du valgte at ændre din attitude totalt, ved at svine til, være ret så umoden, og ikke mindst være magtliderlig. Jeg ved ikke selv om du har ændret dig meget siden der, dog ser jeg ikke dig kvalificeret som staff hvis du stadig er som det. - Dette er ikke at jeg har noget imod dig, mere en lille forklaring og genfortællelse af dit tidligere arkiv hos mig.

EDIT: Nu for ikke at holde det så negativt hele vejen igennem, så havde vi da alligevel lidt sjov. - https://soundcloud.com/user-855387103/stavox-sang-1

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutes ago, Pwedmy said:

Okay hvor skal jeg starte.

Vi kan begynde fra dengang du var staff. Du gjorde det sgu endelig godt nok indtil du blev, ret så målrettet i at nå et højere rank, ved dette beviste du mig med meget stærke tegn at du både kunne være ret så utålmodig, og ikke kunne håndtere at få forklaret de fejl du nu gjorde. Vi havde en meget lang samtale over steam hvor du skriv en masse til mig, jeg skrev til dig flere gange at vi ikke skulle tage denne samtale nu, hvor du fortsatte og begyndte derefter at svine mig til, med diverse ord. I slutningen da du blev demoted, blev du til en hel anden person, som gik fra at være ret så effektiv og ret så målrettet i at håndtere så mange sager som muligt, rent faktisk en ret så god staff på daværende tidspunkt, dog ændrede du hele mit synspunkt på dig, da du valgte at ændre din attitude totalt, ved at svine til, være ret så umoden, og ikke mindst være magtliderlig. Jeg ved ikke selv om du har ændret dig meget siden der, dog ser jeg ikke dig kvalificeret som staff hvis du stadig er som det. - Dette er ikke at jeg har noget imod dig, mere en lille forklaring og genfortællelse af dit tidligere arkiv hos mig.

EDIT: Nu for ikke at holde det så negativt hele vejen igennem, så havde vi da alligevel lidt sjov. - https://soundcloud.com/user-855387103/stavox-sang-1

Pwedmy jeg giver dig ret i alt dette og det var derfor jeg snakkede med dynato om at det var godt jeg var væk fra serveren i en lang periode så jeg kunne tænke over tingene og ændre mig igen så det var en gamle sjove staff MagnusBD der var der og ikke den idiotiske vil være rigtig glad hvis vi også lige kunne snakke over ts da jeg ikke har haft muligheden inu.Undskylder for mine fejl.Ville blive utrolig glad hvis jeg fik 1 chance til at bevise at jeg har ændret mig tilbage. :/ 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.