Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jakob Unknown [Staff ansøgning] Mic fixet


aspect

Recommended Posts

Ingame Navn: Jakob Unknown

SteamID: STEAM_0:1:11741901

IRL Navn: Jakob 

Alder: 12 år og har fødselsdag den 4. Maj, dog er jeg meget moden af min alder.

 

Har du tidligere erfaringer med administrative jobs på andre spilcommunitys?: 

Ja jeg har stor efaring med administrative jobs (3 års erfaring).

Jeg har været admin på 2 CS:GO servers.

Jeg har også været vagt på adskillige minecraft servere.

Som vagt har du adgang til commandsne: Ban, kick, mute og anhold (Ban i syv dage)

Jeg har ovenikøbet været admin på 3 minecraft servers, og jeg har været head admin på 1 minecraft server.

Jeg har aldrig abuset mit admin/mod og de gange jeg har ’mistet’ mit rank har jeg sagt op fordi fx gad jeg ik spille minecraft mere.
I CS:GO mistede jeg mit rank (admin) da jeg fik vac Ban uden grund. 


CS:GO servers jeg har været admin på:

 


1. Hyperbeast
2. EpicFail
Begge servere var rigtig store i hvert fald mens jeg var admin.


Minecraft kan jeg kun huske en af serverene jeg var vagt på, desværre var jeg vagt for 2-3 år siden og kan derfor kun huske en.

Hvis du ik tror det er rigtigt så kan du også bare trække dem fra, da alle og enhver kan sige det.

Jeg kan tilgengæld også huske en ikke specielt populær server jeg var head admin på.

Serveren jeg var vagt på er:

 

Cloud networks. 

Der var ca 30-40 på hver dag.
Serveren jeg var head admin på er:

 

KranieCraft. 

Den var ik særlig populær, og der var max 10 på hver dag.
Jeg har dog ik rigtigt nogen erfaring med at være admin i Garry’s Mod, men en gang skal jo være den første, og jeg tænkte det var på tide at prøve noget nyt - og da jeg har spillet spillet ca 400 timer Garry's Mod, har jeg brugt stort set alt min tid på stavox. (ca 250+ timer)

Hvor jeg tænker stavox.com ville være et super fedt sted at hjælpe til, og gøre folk glade.

Men nu hvor jeg ik har været staff nogensinde i Garry's Mod, så ville det også være fedt at prøve noget nyt og udfordre mig selv.

Jeg vil helt vildt gerne være en del af at gøre serveren bedre og derfor kunne jeg tænke mig at være staff, for at støtte serveren.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?
Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at i skal vælge mig er at jeg har en stor erfaring som moderator inden for andre spilcommunitys.

Jeg har 3 års erfaring og på den tid har jeg lært at holde en ordentlig tone som moderator.

Jeg har også som sagt været head admin på serveren kraniecraft og jeg har dannet super meget erfaring derfra, jeg startede som moderator som jeg var i 6 måneder, så blev jeg admin, 1 år efter blev jeg forfremmet til head-admin.

 

Jeg er god til at håndtere pressede situationer, har haft mange ting som har gjort at jeg er rigtig god til det, ikke kun i spil men også IRL.

Jeg har haft mange ting i livet der gør at jeg er rigtig god til det.
Jeg vil altid lytte til begge parter og straffe personerne retfærdigt,

afhænger af hvad de har gjort, også hvis det er mine venner.

Ingen skal have det bedre end andre og alle skal have det sjovt.
Jeg vil forsøge at gøre det så retfærdigt som muligt, men på en sjov måde.
Folk som er svære at styre vil jeg også lytte til og håber på at jeg kan få dem til at slappe lidt af.


Jeg har intet mod hverken folk der er ordblinde, har lidt svært med sproget, sorte, homosexuele eller handicappede osv.
Alle skal have et godt forhold til hinanden og have det godt på stavox, det er en af de mange ting jeg synes der er fedt, der er plads til alle men sommetider har jeg hørt folk som sviner en anden til og kalder dem noget som spasser, enten fordi de er sure eller fordi de vil mobbe dem.

Jeg kan godt blive lidt sure på andres vegne men vil holde en ordentlig tone.

Her for nyligt hjalp jeg også en ordblind med at læse lovene hvor jeg læste dem op for ham.
Jeg snakker med mange på stavox og har det altid sjovt med alle, jeg er ikke genert overhovedet og jeg vil snakke med alle parter og gøre dem glad  
Store og små, handicappede eller ej alle former for personer.

Har du tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har massere erfaring med ULX. 

Mange af commandsne er de samme som i CS:GO men ikke helt, derfor har jeg et link med alle ULX commands så det bliver intet problem.

Jeg har allerede smug kigget lidt og kender de basale commands som !goto !return !hp !armor !jail !jailtp !logs !returnweps !scene !kick !ban !banid osv osv osv.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende?
Bruger du ofte mic etc.?:

Jeg kan skrive og snakke dansk flydende, jeg kan også snakke engelsk næsten flydende.
Jeg foretrækker altid at bruge mikrofon da jeg synes det er sjovest, nemmest og får mest ud af oplevelsen.

Som i nok ved skrev jeg i min sidste ansøgning min mic var broke men så kommer jeg hjem med et nyt headset og ser den er afvist :(

Men det er fixet nu! :) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?
Har du for eksempel kun mulighed for at være på om weekenden?: 

Jeg har mulighed for at komme på meget da jeg hverken har arbejde og har fri for skole kl 15 alle dage.

Min mor har det lidt mere med at sige jeg skal lukke ned, lidt tidligere end hos far pga hun synes jeg spiller for meget  

men følgende datoer er et realistisk bud på hvornår jeg kan komme på:

 

Mor:
Mandag: 15-19 eller 20
Tirsdag: 15-19 eller 20
Onsdag: 15-19 eller 20
Torsdag: 15-19 eller 20
Fredag: 15-00 eller 02
Lørdag: 12-00 eller 02
Søndag: 12-19 eller 20

 

Far:
Mandag: 15-21 eller 22
Tirsdag: 15-21 eller 22
Onsdag: 15-21 eller 22
Torsdag: 15-21 eller 22
Fredag: 15-00
Lørdag: 11-00
Søndag: 11-21 eller 22

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi burde vide?: 

Jeg har sjældent temperamentsproblemer, men det kan jo ske for alle, at vi bliver sure en gang i mellem.

Jeg vil selvfølgelig ik opføre mig som en sur idiot :D 

Jegvil altid gøre det så retfærdigt som muligt, men på en sjov måde  

Hvis nogen sviner hinanden til vil jeg slå til hvis jeg er i nærheden.

Jeg har selv oplevet andre der har haft en lille bitch fight 

Hvor de ik har kaldt på admin, jeg har tit ønsket jeg har kunne slå til i sådanne tilfælder.

Jeg vil holde øje med folk efter der er blevet anklaget, kort efter for at finde ud af om det er sandt, jeg vil ikke bare sige "Jeg kan desværre ik gøre noget ved det, da i ingen beviser har."

Jeg vil i stedet holde kort øje med dem.

Jeg har oplevet meget at admins tager lidt tid om at komme, hvilket jeg ikke synes de plejer at gøre men lige her pt synes jeg de har taget tid om det.

Jeg kommer sjældent i case (Jeg kan reglerne), og hvis jeg kommer i case er det som regelt at jeg lige har glemt at sætte en sidste keypad til min garage eller noget i den stil, eller at en keypad ik virker pga forkert fading door.

 

Dog var jeg tit i case tidligere hen pga jeg var lidt af en dummie og ny til spillet :P 

 

God sommerferie allesammen, og tak for at bruge tid på at læse min ansøgning! ;) 

 

Grunden til jeg laver denne er at jeg kom hjem med et nyt headset i begejstring, MEN ser at min ansøgning er afvist...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, NoName [DK] said:

+Rep

 

-Ordenlig tone

-God tone

-Meget moden

-Meget meget lang ansøgning

Tusind tak for dine meninger :)

Hav en god dag frække fyr :P 

1 hour ago, MagnusDK said:

+REP

Rigtig Aktiv!

Taler pænt

Har en mic :P

Tusind tak for dine meninger, ja endelig en mic den har været savnet :) 

Hav en god dag frække fyr :P 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Mic-Spammeren.DK said:

+Rep

 

-Flink

-Taler pænt

-Sjov

-Moden

-Lang ansøgning

 

/-Mic

Tusind tak for dine meninger.

Hav en god dag din frække fyr :P 

21 minutes ago, [P]eanut NINJACKPOT.COM said:

+Rep 

- God Dreng

-Kan sine regler

-Cool dude at spille med xD

 

Tusind tak for dine meninger.

Hav en god dag din frække fyr :P 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.