Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Klunken - Staff ansøgning


KlunkeN

Recommended Posts

Ingame navn: [RG] KlunkeN - E-frag.net
SteamID: STEAM_0:0:46251843
IRL Navn: Nicolaj Olsen
Alder: 18

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været i et meget højt niveau på moderator. Jeg har været admin på mange servere, men de er dsv lukket ned for nået tid siden. Jeg har in total 2000 timer i Garry's mod hvor langt over halvdelen er fra darkRP og har ca været adminstrator i 900 timer.
 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er loyal og pålidelig og snakke med. Jeg lytter til begge historier og er MEGET erfaren adminstrator og især når det gælder DarkRP. Jeg er meget moden, god til at snakke med players og god til at argumenter. I mine tidligere tider hvor jeg har været admin har folk været meget glad for mig som adminstrator og er til hver en tid klar til en ny prøve.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har RIGTIG meget erfaring med ULX. Jeg kan alle commands og ved deres potentiale under alle situationer. Skal dog lære jeres custom commands såsom "!visdeath [Navn]".

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Bruger min mic 24/7. Der er ikke nogle tidspunkter hvor jeg ikke bruger min mic. Jeg har også investeret mange penge i en mikrofon så folk kan forstå hvad jeg siger til dem. Hvis der skulle være en grund til ikke at bruge min mic er det fordi klokken er rigtig mange :)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage. Men ville dog få styr på lektier, afleveringer etc før jeg ville komme online. Men jeg kan love jer, at jeg ville være en aktiv adminstrator

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ved ikke om den er relevant, men kan godt have lidt problemer med farverne. Men ellers er jeg som sagt meget god til at snakke med players og forstå deres situation. Jeg er god til at forklarer mig selv, så de ved hvad jeg fortæller dem. Hvis i føler der er noget information i mangler ud af mig, kan i til hver en tid kontakte mig enten ingame, ts eller på jeres forum :)

 

Håber i kan vælge mig. Glæder mig til at sige hej til admin teamet.
- Klunken

 

----------------------------

 

 

Profil.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, ☣ -Alfamikkel- ☣ said:

Kæmpe +REP

 

- Snakker pænt til andre.

- Virker til at have godt styr på reglerne.

- Venlig og flink.

- Moden

- Kender Ulx som sin egen bukselomme.

- Piv fræk <3

 

Held og lykke

 

Mvh Mikkel/Alfamikkel

jeg takker rigtig meget alfamikkel <3<3

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, BotterNJR said:

+REP

 

Som Alfamikkel skriver er jeg enig i at han

  • Har styr på reglerne
  • moden flink overfor folk

Det er hvad jeg ved om ham +han virker til at kunne tage beslutninger over for folk

 

//Pablo

Hvor er du skøn <3 (No homo)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.