Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Nickolai P


Slamboe
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker, at det med NLR brud er fordi, at du efter du er død siger: "Det der oppe", hvis du altså refererer til personen der står på din bro over spawn.

Det andet er ikke NLR, der hvor du siger at han står oppe på broen, da du lige når at sige det inden at du dør helt, og vi lige skal tage højde for at der lige går 1-3 sekunder fra at du siger det i virkeligheden til, at man kan høre det ingame.

 

Dog tænker jeg, at @Nickolai_P kan uddybe hvad grunden var til dit og oles jail.

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik jailet pga Det med jeg dør og siger han er oppe på min b.... ikke det med det der oppe det nickolai sagde var det med han står oppe på min b.... men ja igen der er er de der 1-3 sekunder tror jeg nickolai ikke lige tog højde for da han gav os det 🙂 skriv igen hvis den skal videre føres ellers bare luk den her fra 🙂 goddag

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Slamboe.

Da jeg kom hen til dig og din ven Ole, spøger jeg som noget af det føreste om du har et clip af dit pov fra hændelsen, men du vælger fint og ignorer det, indtil lidt tid efter hvor jeg har haft set Oles clip af det hele, og siger til dig, at du stadig vil modtage en straf for det jeg har kunne se i det clip og i logs, men så prøver du selv og tage et clip med dit medal, men du havde jo kun sat den til og tage et minut clips.

 

Så grunden til din straf er at du snakker rp relaterede ting efter du er død.

Oles modtager en straf for og udnytte ting han får af vide af dig efter du døde.

 

// Nickolai P

  • -Rep 1
  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Nickolai_P skrev:

Hej @Slamboe.

Da jeg kom hen til dig og din ven Ole, spøger jeg som noget af det føreste om du har et clip af dit pov fra hændelsen, men du vælger fint og ignorer det, indtil lidt tid efter hvor jeg har haft set Oles clip af det hele, og siger til dig, at du stadig vil modtage en straf for det jeg har kunne se i det clip og i logs, men så prøver du selv og tage et clip med dit medal, men du havde jo kun sat den til og tage et minut clips.

 

Så grunden til din straf er at du snakker rp relaterede ting efter du er død.

Oles modtager en straf for og udnytte ting han får af vide af dig efter du døde.

 

// Nickolai P

kan også se det ja du kan jo selføglig ikke tro på mig jeg kunne jo lyve og det ved jeg også godt

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/08/2021 den 9:52 PM , Nickolai_P skrev:

Hej @Slamboe.

Da jeg kom hen til dig og din ven Ole, spøger jeg som noget af det føreste om du har et clip af dit pov fra hændelsen, men du vælger fint og ignorer det, indtil lidt tid efter hvor jeg har haft set Oles clip af det hele, og siger til dig, at du stadig vil modtage en straf for det jeg har kunne se i det clip og i logs, men så prøver du selv og tage et clip med dit medal, men du havde jo kun sat den til og tage et minut clips.

 

Så grunden til din straf er at du snakker rp relaterede ting efter du er død.

Oles modtager en straf for og udnytte ting han får af vide af dig efter du døde.

 

// Nickolai P

Hvad mener du med rp relaterede ting efter hans død? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.