Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - DudePow3r


DudePow3r

Recommended Posts

Ingame navn: DudePow3r
SteamID: STEAM_0:1:63382352
IRL Navn: Nick
Alder: 15
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja har arbejdet på en lille host server samme med en ven og har været mod fra en server så derfra har jeg lært meget hvordan man skal opføre sig hvordan man skal tage en sag
 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
I skal  vælge mig fordi jeg ved hvordan man skal håndtere dem og at jeg har jo været owner på en lille server plus jeg har været mod på en stor server så jeg har meget erfaring
 
Når jeg er mod og hvis der nogen der har burg for hjælp vil jeg dropper mit RP for at hjælpe dem så meget som muligt
 
Jeg vil være hård men imens ogs blid mod spillerne men jeg syntes der er mange der ødelægger for andre spiller og jeg vil gerne hjælpe med gør det sjovere for andre
 
Men i skal vælge mig fordi jeg vil gør mit bedste og at jeg vil gøre det så sjovere for spillerne at spille på stavox for det er sku lidt synd at er nogen der ødelægger det på stavox nu hvor det er en mega god server
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Som jeg har skrevet et par gange har jeg jo været mod og owner for en lille server
men kender de fleste ULX
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Ja jeg er dansker og kan flydende dansk og bruger min mic hele tiden for det giver mest menning og mest RP
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
kan ca alle dage fra 17:30 til 23 ca alle dage men vis det er weekend kan jeg nok alle dagene i weekend medmindre jeg skal noget andet
 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Ja jeg skal på ferie uge 44 til Kreta men ellers ik :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.