Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Ung Paki


Paki

Recommended Posts

In-Game Navn: Ung Paki
SteamID: STEAM_0:1:43870919
IRL Navn: Paki
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har haft kørt en server, der var rimelig populær sammen med fire andre gutter (Ultra-Gaming). Har i den grad også haft erfaring angående administrativ arbejde på en server (ByB Servers, Vontia-Gaming, CasualBanana's, Tidl. eXorKreeZ og mange flere). Min ven og jeg prøvede og komme igennem med en DarkRP server, men den blev aldrig rigtig til noget, grundet ingen af os havde tid til at lægge arbejde i det på det tidspunkt (Efterskole).

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig, fordi jeg har haft kendskab til Garry's Mod siden 2007 og har knap og nap 5000 timer i spillet fordelt ud på 2 brugere. Jeg har også et arbejde i SB og DBF, hvor man lægger meget vægt på service og venlig tilgang til samtaler. Plus jeg har fået et rigtig godt kendskab til ULX igennem min tid. Sjovt nok arbejder jeg bedst under pres, hvilket i nogle tilfælde faktisk er godt, også har jeg en meget dårlig humor, der gør jeg næsten aldrig bliver sur. :D

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt så har jeg et godt kendskab til ULX. Har selv haft nogle custom commands, og har sat det op nogle par gange.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Selvom jeg er halv italiener, så kan jeg snakke og skrive dansk flydende. :D

Jeg bruger ikke min mic så tit igen, men det er nu mere fordi, at folk der er over Skype, Mumble eller Teamspeak ikke skal sidde og blive forvirret haha.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Indtil videre ser mit skema sådan her ud, men har for det meste mulighed for at være på hver dag.

2.png

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Naah, kan godt lide fodbold, og har en kridz haha. Ej ellers ikke. :)

 

Mvh. Ung Paki

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.