Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på pikachu12


Gerda
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Abeslikker  

 

Jeg kan godt forstå, hvorfor din holdning er, som den er. Men cases har altid to sider af sagen, og derfor vil jeg fortælle min side af sagen. Det starter med, at jeg kommer ud til en case omkring noget CDM og f1lip, som har lavet. Casen vil bare vide, hvorfor det var, at han skulle køres ned, men lige inden jeg skulle til at TP til @Hisus som har kørt f1lip ned, vælger min computer at crashe. Det er ikke sådan, at mit spil crasher. Det er hele min computer, der crasher

sådan, at min begge skærm bare går i sort og ikke nok med at den crashe en gang så da jeg prøvede at starte den op igen så crashe den da endnu engang, så da jeg endelig fik åbnet steam og kom ind på gmod var der gået sådan 4-5 minutter, og på det tidspunkt havde jeg glemt alt om han har sagt at person han jagtet kørte i en Porsche 911, eller om det var en BMW M5. Men jeg tænkte, det er sgu fint nok. Det får jeg alligevel ikke brug for, da personen

bare gerne vil vide, hvorfor det var, at han var blevet kørt ned. Men da jeg så TP til @Hisus og den eneste sætning, jeg når at sige er "hej, hvorfor har du kørte f1lip ned" og så crasher jeg igen for 3 gang, og der går omkring 4-5 minutter, før jeg kommer ind på serveren igen. Men nu har @Hisus valgt at tage casen over Discord hvor han viser mig en video, hvor man tydeligt kan se, at F1lip har gået efter 911, men kom til at ramme BMW m5, hvorefter @Hisus vælger at køre F1lip ned med det grundlag at

han havde en stop. Bilen ting fremme og pegede mod hans bil, som er helt fint og ikke er noget galt i, men ud af det blå i løbet af tiden, jeg snakker med @Hisus og @abeslikker begynder de på at snakke omkring at f1lip lyver i case, som jeg ikke rigtig kan forstå, men det ender med, at jeg slutter casen, da det eneste med casen var, at han skulle få et svar på, hvorfor det var, at han var blevet kørte ned af @Hisus som han fik. Men @Hisus og @abeslikker kunne ikke lade være med at snakke om, hvordan han har løjet overfor mig i casen, så jeg vælger, at TP til F1lip hvor jeg så spørg ham omkring om det var om han gik efter 911 eller M5 og han siger, at han ikke

kan huske det og den eneste grund til, at jeg spurgte ham omkring, var fordi jeg troede, at min optagelse af casen vil virke også selvom jeg crashede, men han kunne ikke huske, og mine optagelser havde ikke gemt af casen og derfor kan jeg ikke give ham ban. Få at lyve i case Og efter vores staffprotokol kan jeg ikke give straf uden beviser nu, hvor jeg ikke kan huske, hvad han sagde, og derfor bliver jeg bare nødt til at slutte casen

 

 

Vi mener at der er brud på regel 1.22 og 1.3. 

 

1.3 det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft tænk dig om det er ikke så svært 

Jeg kan ikke definere om det er skrevet til mig eller F1lip hvis det er til mig Så burde i uddyb det bedre til en anden gang

 

1.22 lyver du i en admin-case og bliver taget i det vil du kunne få op til en uges ban for løgnen det er respetløst og komplet spild af vores tid 

eftersom jeg ikke havde min optagelse da jeg var crashe 3 gange og jeg ikke kan huske hvad det var han sagde 100% da der på det tidspunkt var gået over 30 minutter og så godt kan jeg heller ikke huske 

 

 

I er velkommen til at kontakte mig på Discord hvor vi eventuelt kan snakke omkring Casen I skriver bare når i har tid 🙂

 

 

 

MVH Pikachu12

 

 

    

Redigeret af Pikachu12
  • +Rep 2
  • Brugbart 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan i ikke bare forklare det her på klagen, da det er ret svært at planlægge tidspunkter hvor alle kan ellers.

Jeg kan forstå at det du er utilfreds over, er at Pikachu ikke straffer F1lip, right?

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Kan i ikke bare forklare det her på klagen, da det er ret svært at planlægge tidspunkter hvor alle kan ellers.

Jeg kan forstå at det du er utilfreds over, er at Pikachu ikke straffer F1lip, right?

Hey ZeNoxXi

 

Abeslikker og jeg. Vil meget gerne snakke med dig omkring det. Så når du har tid kan vi snakke sammen, hvis du har tid et tidspunkt fordi det en lidt kompliceret case og klage. Jeg er godt nok i sommerhus i 1 uge fra på fredag. Men ellers ville abeslikker kunne forklare det også ville du kunne tage det videre hvis du vælger at gøre det 🙂

 

Mvh Abeslikker og Hisus 🙂

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Grunden til den lange ventetid på en konklussion er at jeg afventer video fra Abeslikker. Da jeg stadig ikke har modtaget noget, lukker jeg klagen ud fra de informationer jeg har nu. Den primære årsag til klagen er, at i (Hisus & Abeslikker) mener at F1lip har løjet i case og det blev der ikke taget hånd om i klagen.

Efter at Pikachu crasher flere gange, kan han ikke huske hvad han præcist sagde i casen og han kan derfor ikke straffe F1lip uden et bevis.

 

Hvis i alligevel finder en video frem, er i mere end velkommen til at sende den over Discord, så skal jeg nok kigge på den der.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.