Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning af LucaReno


LucaReno

Recommended Posts

Ingame navn: LucaReno
SteamID: STEAM_0:0:66489566
IRL Navn: Lucas Kaare Christfort
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har arbejdet på en server ved navn Cosmos, jeg var superadmin på den (Her er et link til serverens gruppe http://steamcommunity.com/gid/103582791440095306). Jeg arbejdede på den i et halt år, så har lært de fleste ting igennem den.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har prøvet, at være staff på en server, så jeg ved hvordan det kan være nogle gange, f.eks kan der nogle gange kan der være, så mange som kalder på admin og der er nogle som godt kan blive lidt stressede af det. Jeg kender også reglerne på server, har læst dem flere gange og så har jeg også lært andre ting som ikke står i regelbogen, af admins og venner.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja kan stort set dem alle og har brugt dem meget igennem den tid, som jeg har været superadmin.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Bruger altid min mic, når jeg spiller på serveren og kan tale flydende dansk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg dyrker noget sport, så der kommer til at være nogle dage, hvor jeg kun kommer om aftenen.
Her er et lille skema over mine dage:

Mandag: Kommer på kl. 6.00 og er nok på til kl. 22.30.

Tirsdag: Sort set hele dagen.

Onsdag: Kommer på kl. 6.00 og er nok på til kl. 22.

Torsdag, Fredag, Lørdag og Søndag: Kan alle tider på dagen.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Har ejet en DarkRP server, der var 14+ om dagen som spillede på den, men min hosting røg og samme gjorde serveren. Der efter valgte jeg bare at begynde at spille, på en hel ny server og det er denne her og er blevet meget glad for den. 

 

LucaReno 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.