Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning AirBorn


[EB]AirBorn

Recommended Posts

Ingame navn: AirBorn
SteamID: STEAM_0:1:46523548
IRL Navn: Lukas carlsen
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har ejet nogle par servere

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:som sagt jeg har masse af erfaring inde for admin arbejde jeg er en stille og rolig dreng som elsker og hjælpe andre i sær på jers server jeg ved hvordan jeg skal klarer en admin case på den rigtige måde. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja har ejet et par server kender næsten alle commands men i har nogle andre men lærer hurtigt.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:jeg bruger meget mic men ja jeg er fuld dansker.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:jeg kan værer på alle dage fra ca kl 15 til 00:00

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:jeg er en stille og rolig dreng som kan holde hovedet koldt under press

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.