Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cqmbo


Pebernød
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså du har vel carjacket 2 gange indenfor 5 minutter, da tiden bliver beregnet ud fra hvornår du afslutter din handling.

Jeg er dog ikke sikker på at serverens carjack funktion gør det.

 

På billedet er der gået 4,11 minutter.

0nVq7WQ.png

 

Dog kan jeg ikke lige se, hvorfor du skulle jailes for at være flabet.

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Altså du har vel carjacket 2 gange indenfor 5 minutter, da tiden bliver beregnet ud fra hvornår du afslutter din handling.

Jeg er dog ikke sikker på at serverens carjack funktion gør det.

 

På billedet er der gået 4,11 minutter.

0nVq7WQ.png

 

Dog kan jeg ikke lige se, hvorfor du skulle jailes for at være flabet.

Yessir, men så må Cqmbo ligesom lære lige at lytte to sekunder, når jeg prøver at forklare ham at det er en fejl fra jeres side af.

 

Det slet ikke første gang han ikke gider at lytte på ens forklaring.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Drillepind skrev:

Yessir, men så må Cqmbo ligesom lære lige at lytte to sekunder, når jeg prøver at forklare ham at det er en fejl fra jeres side af.

 

Det slet ikke første gang han ikke gider at lytte på ens forklaring.

Altså det er din egen opgave at holde styr på tiden. Det er selvfølgelig lidt uheldigt at tiden så ikke passer helt med serverens carjack funktion, men det er stadig din egen opgave at holde styr på det. Vi er dog enig i, at du ikke skulle have haft jail for at være flabet, da det ikke rigtig giver nogle mening. Var det mig selv i casen, havde jeg nok heller ikke jailet dig for at carjacke 2 gange, da du var overbevist om,  at du ikke kunne carjacke flere gange end det tilladte.

 

Cqmbo lytter dog devlist til hvad du siger, han går bare ud fra hvad der står i hans logs. At han ikke rigtigt lytter til at du fortæller, at du bruger serverens carjack funktion i C-menuen og håndterer det ud fra det, er nok heller ikke helt optimalt.

 

Jeg skal nok tage en snak med Cqmbo omkring det.

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 1
  • -Rep 5
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.