Hop til indhold
Stavox

[Solved] stafklage på Poulsen


kirkevej1
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kirkevej1


Staff ingame navn: Poulsen


Dit SteamIDSTEAM_0:1:126326253


Staff SteamID: STEAM_0:1:221990083


Forklar situationen: som kan se bliver der lavet pdraid af en del folk bla. Poulsen Cqmbo Jøørgen hvor jeg så skyder alle udover Poulsen som er den sidste der er der han får man skudt hvor efter han finder ud af han ik har nogle Keypad Cracker han løber så til spawn og henter en og løber så over og fortsætter alle er døde udover ham så raidet er ik aktivt i den tid det er der mit problem er   

 

Bevis: nr1 https://medal.tv/clips/57803186/d1337lVVB5q8 

nr2 https://medal.tv/clips/57803398/d1337hP1AIOx

  • +Rep 1
  • Ban 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg løber over og henter en ceypadcrakcer mens Cqmbo ligger nockt i indgange. Jeg vurdere at jeg sagtens kan nå at hente en inden han dør helt. Da jeg kommer over til spawn og har fået keypadcrackeren, ser jeg at Cqmbo står i spawn, derved skynder jeg mig tilbage igen for at fortsætte inden tiden løber ud

  • Dum 6
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu da jeg bliver nævnt i klagen, vil jeg lige komme med min side, Vi er 4 gutter der PD-Raider (Mig, Andrs, Poulsen og Jøørgen). Kirkevej skyder så keypadcrackeren af. 3 af os bliver så downed af kirkevej. Poulsen er den sidste tilbage. Han får så downed Kirkevej. Jeg dør helt, går i spectate fordi det ligende at kirkevej havde 1-way. Du er den sidste der får downed kirkevej (Video 1 (00:49) kan man se at Poulsen er den sidste man tilbage hvor han os siger han "whuu huu jeg fik ham" "Lige et øjeblik jeg skal lige hente min keypad-cracker") På det tidspunkt er vi andre 3 døde. 

Så hvordan poulsen kan få det til jeg ligger downed og vuderer at han kan nå hele vejen over i spawn og hente en keypad-cracker og tilbage igen inden jeg dør helt, ved jeg ikke. 

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

@poulsen
Når du løber væk fra PD, og der ikke er andre i PD-raidet der stadig er i live, vil det betegnes som afsluttet.

Så må du være mere forberedt inden at du går ind til PD-raidet eller afslutte det, hvis du ikke kan fortsætte.

 

Episoden virker ikke til at have skabt problemer ifm. PD-raidet efterfølgende.

Tak for klagen.

 

  • +Rep 1
  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.