Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - MRBennetsen


Flixx
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa @Flixx,

 

Jeg skriver til jer at i skal tage jeres micspam ud af byen, hvor der ikke går specielt lang tid, så er jeg CDM'et.

billede.thumb.png.9deaae321f95d2f863482a753addd71f.png

 


Jeg vælger at grundet jeres opførsel, at jeg bare tp'er og giver dig carban, jeg troede det var din bil, hvilket også var derfor jeg virkede overrasket da Hisus sagde at det var hans. Da jeg så ser at det korrekt - ikke er din bil, tp'er jeg Hisus ind efter sin bil, for at rode bod på min ugerning.

 

Jeg snakkede ikke til jer, grundet jeres meget useriøse/underlige opførsel, da jeg næsten vidste hvad der kom mig i vente, som jeg havde ret i, da der ikke gik lang tid før i begyndte at skyde op mod staff-taget osv.

 

I vælger også at skifte navn til ting som; Fuglegang og Klamfuglegang, samt skifte profilbillede til min fugl?

 

// MRBennetsen

  • +Rep 4
  • Hat 1
  • Tud (-REP) 3
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

MrBennetsen skulle nok have orienteret sig bedre, og være sikker på hvis bilens ejer var og måske også give mere information i casen. Han forsøgte dog at gøre det godt igen ved at tp Hisus tilbage til cardealeren, så han kunne spawne bilen igen. Det hele gik nok lidt for hurtigt.

  • +Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.