Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Mr. Sebaak


Jenss
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jens. Jeg tper til jer PGA Landmanden laver en case hvor han siger at de raider uden et formål. Flyver så hen over trækker Nichzar Hizlau og Hondo hen over det inden jeg går in. 
Regl 4.6.
"
Når du raider, skal du raide med det formål at stjæle ting. Hvis du raider for at skyde folk, uden at gå efter værdigenstandene, bliver det betragtet som RDM og du bliver straffet derefter".   
i raider jer selv gang efter gang. 
kommer så ned og ber jer om at stoppe hvor kort tid efter du vælger at sætte en på døren. du er den første som gør det derfor tager jeg fat i dig og du får jail. 

Der ud over spammer i vores logs og det er totalt unødvendigt. 

Hav en forsat god aften

 

  • +Rep 2
  • -Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm...

Altså jeg vil ikke helt definere det som et raid, hvis i keypadcracker jeres egen dør. Og da det er tilladt at copbait, tænker jeg ikke umiddelbart at det går imod nogle regler. Jeg kan dog forstå, hvis det f.eks. er inde i midtbyen og i bliver ved med at keypadcracke jeres egen dør, at det kan være irriterende for spillerne inde i byen at høre på hele tiden. Og så må du jo høre efter, hvad der bliver sagt.

Reglen med at du skal gå efter værdigenstande er lavet for at undgå, at man bare kan raide en gunshop og skyde alle, for at gå igen, da der ikke er meget RP over det.

 

Dog virker det til, at du allerede var blevet bedt om at lade vær med at gøre det. Så hjælper det ikke at fortsætte, fordi at du tænker at det ikke bryder nogle regler.

 

 

  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.