Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgninger- Kagen


Kagen

Recommended Posts

Ingame navn:Kagen

 

SteamID:STEAM_0:0:99495996

 

IRL Navn:Frederik Jakobsen

 

Alder:13 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:Ja jeg har været Admin inde på en darkrp server cirka 2 år  

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Ja. jeg har arbejdet som Adminstrator på 1 rp server Jeg har derfor lært hvordan jeg skal håndtere admin cases, og hvordan du opfører dig som staff.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja lidt har jeg hvis jeg bliver mod skal jeg nok lige have lidt hjælp men kan godt de basic ting jail ban kick også flere ting

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg har mic Og kan også snakke rimlige godt dansk

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Er næsten altid på stavox  lang tid om dagen

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ja jeg hedder Frederik Jakobsen kan godt lide at spille gmod dakrp

 

 

 

 

 

 

MVH Frederik jakobsen

Kagen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.