Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


EDDIE
 Del

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:1:561722537

Hvorfor skal du unbannesJeg blev for nyligt banned på baggrund af en ret overfladisk grund ifølge mig. I går ved ca 17-tiden, gik jeg offline for at passe mit fodbold, hvor i mellemtiden såkaldte ”ven” snød mig og loggede på min acc med min kode uden jeg vidste det. Efterfølgende fik han så ban på min account, til min overraskelse, hvor jeg så tog kontakt til jer, dog forgæves. Jeg føler mig meget snydt, forstået på det grundlag, at jeg jo selv ikke kunne forvalte min account. Jeg er jo nærmest blevet hacket. Jeg står stadig lidt uforstående overfor, han ville vælge at gå bag min ryg, på denne måde, så motivet kender jeg stadig ikke til. Når alt kommer til alt, er spørgsmålet ikke om i har lyst til at unbanne mig, men i virkeligheden om i tror på mig. Jeg håber, at i tror på mig, og vælger at unbanne mig, da jeg deltager aktivt i fællesskabet.

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.