Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mic's Ansøgning.


Xean -.-

Recommended Posts

Mic's ans'gning.

I skal lige vide denne her ansøgning vil være meget ændret forholds til den gamle ansøgning der er mange nye ting,

 

InGameNavn: Mic spammeren

 

SteamID: STEAM_0:1:73536783

 

IRL  Navn: Oliver

 

Alder: 14.

 

Har du tidligere erfaring med adminstrative jobs i et spilcommunity?

Ja jeg har været op på mange servere i minecraft, det skal lige siges at det er ikke de størte servere nogensinde men der spillede 20-35 ca på serverne.

Garry's mod commands: Der er alligevel et par commands jeg kan fra andre staffs på stavox.

!goto   !bring   !return   !scene [Navn]   !returnweps [Navn]   !kick [navn]   !xban [Navn]   !removeprop   !returnweed [navn] (ikke helt sikker)  !menu   !spectate

Der kunne godt være nogle der er forkært stavet eller lignende.

Hvis det så er tror jeg godt der er andre staffs der måske kan hjælpe med at lære nogle eller finder jeg en liste på nettet.

Css server:

Jeg har været admin på en css server lærte ikke så meget men der var der !admin så kom alle kommands op med en liste over personer osv

Det kig meget fint med at være staff osv der spillede 10 - 26 måske mere, meget rolig server.

Serveren hed - Sox gaming (noget lignende) - Lukket.

Minecraft servere:

-GlowStonePVP - Lukket

- Kan ikke huske flere det er 2 - 3 år siden snart.

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

I skal vælge mig fordi: 

Jeg går meget op i mit RP (og tager det seriøst): Jeg går ikke bare rundt og skyder folk og køre ikke bare ind i andre folks biler (men der er altid plads til at hjælpe)

Jeg elsker at spille på serveren / er meget aktiv: Jeg har spiller meget på serveren nu så vil gerne prøve noget nyt som at hjælpe folk i cases.

Jeg er retfærdig: Jeg giver ikke mine venner en mindre straf end alle andre jeg ville have givet en straf (Jeg holder ikke med dem)

Stopper gerne min RP for at hjælpe det er vigtigt at andre folk har det sjov og godt på serveren.

Hvorfor jeg er mere kvalticiseret end andre ansøgere?:

Jeg ved der er nogle af de andre ansøgere som ikke har læst reglerne (hvilket jeg har)

Jeg hader ikke nogle speciale folk fx hvis jeg nu hader peter så banner jeg ham ikke længere tid eller tror mindre på peter.

Jeg er meget aktiv på serveren jeg spiller vær dag på den.

Jeg er altid klar til at hjælpe (Elsker at hjælpe :D)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej det har jeg ikke rigtigt men jeg har skrevet nogle commands som jeg godt kan længere oppe i ansøgningen.

Som jeg også skrev tænker jeg godt at der er andre staffs er kan hjælpe med det :D, men tror jeg ved det meste af hvad jeg skal bruge.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger di ofte mic etc?:

Ja jeg kan godt skrive og snakke dansk flydende.

Bruger altid min mic nogle gange stammer jeg en smule ( ikke så meget )

Skriver også langt de fleste ord rigtigt men det der med komma fatter jeg nul.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Ps ved ikke hvad tid jeg skal i seng endu.

Mandag: Fri kl. 15:30 kommer på ca 16:00 hvis jeg ikke skal noget ellers ved 16 - 17 tiden til jeg går i seng.

Tirsdag: Fri kl. 15:30 kommer på ca 16:00 hvis jeg ikke skal noget ellers ved 16 - 17 tiden til jeg går i seng.

Onsdag: Fri kl. 14:15 kommer på ca 15:30 hvis jeg ikke skal noget ellers ved 16 - 17 tiden til jeg går i seng.

Torsdag: Fri kl. 15:30 kommer på ca 16:00 hvis jeg ikke skal noget ellers ved 16 - 17 tiden til jeg går i seng.

Fredag: Fri kl. 14:15 kommer på ca 15:30 hvis jeg ikke skal noget ellers ved 16 - 17 tiden til jeg går i seng (1:30 ca)

Lørdag: sider oppe hele dagen hvis jeg ikke skal noget kommer også ret tidligt på (skal være ved min far hver anden weekend så har kun mulighed for at være på furomet i de weekener jeg er ved min far)

Sødag: Sidder oppe hele dagen hvis jeg ikke skal noget kommer også ret tidligt på (skal være ved min far hver anden weekend så har kun mulighed for at være på furomet i de weekener jeg er ved min far)

Ellers har jeg det her link til mit skole skema  http://llk.dk/hmenr3

Anden relavant information omkring dig du synes vi skal vide?: 

Nej mangler ikke rigtigt noget.

 

Håber at i kunne lide min ansøgning

I er altid velkommende til at stille spørgsmål.

-- Mic

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

 

Garry's mod commands: Der er alligevel et par commands jeg kan fra andre staffs på stavox.

!goto   !bring   !return   !scene [Navn]   -->!returnwebs [Navn]<--   !kick [navn]   !xban [Navn]   !removeprop   !returnweed [navn] (ikke helt sikker)  !menu   !spectate

 

!ReturnWeps >Navn<

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.