Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning


Aimbot

Recommended Posts

Ingame navn: :D Aimbot
SteamID:STEAM_0:0:121283091
IRL Navn:Casper
Alder:9 Hvorfor skal vi vælge dig som mod? har været mod i 3 måneder tidligere på en stor dansk server Exorkreez tror der var 40 inde "ad" gangen har været banned 2 til 3 gange før  kender mange kommandoerne kender jeg næsten admin menuen udenad Eventuelt lidt info omkring dig selv: mit navn er casper som jeg har skrevet spiller 5 til 6 gange om ugen blevet straffet for prop surf  går op i reglerne john har lavet kender næsten alle darkrp regler ville mene at jeg er god til staff kan opfylde dem så meget at jeg sagtens kan straffe folk for ikke at opfylde dem. Mvh :D aimbot

 

-----

 

Ingame navn: :D Aimbot

SteamID:STEAM_0:0:121283091

IRL Navn:Casper

Alder:9

Hvorfor skal vi vælge dig som mod? har været mod i 3 måneder tidligere på en stor dansk server Exorkreez tror der var 40 inde "ad" gangen har været banned 2 til 3 gange før kender mange kommandoerne kender jeg næsten admin menuen udenad

Eventuelt lidt info omkring dig selv: mit navn er casper som jeg har skrevet spiller 5 til 6 gange om ugen blevet straffet for prop surf går op i reglerne john har lavet kender næsten alle darkrp regler ville mene at jeg er god til staff kan opfylde dem så meget at jeg sagtens kan straffe folk for ikke at opfylde dem. jeg er god til holde styr på prop abouse. jeg vil hjælpe adminsne. jeg er en frisk dreng som er 9 år  går til fodbold fra klokken 15:30 til 17:30. 

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: jeg vil sige du skal have en keypad 
kan du skrive og snakke Dansk flydende? Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: jeg kicker ham 


Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:
Skifter hans navn til det job han var. Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:giver ham en advarsel fordi vis han gør det igen for han kick og siger du kan raide hver 10 minut, 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: jeg siger drop ak eller jeg tager den fra dig
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.