Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Anders Buch


Anders Buch

Recommended Posts

Ingame navn: TQN Co Anders Buch

 

    SteamID: STEAM_0:1:24473591

 

    IRL Navn: Anders Ole Snabe Buch

 

    Alder: Jeg er 19 år gammel. (Bliver 20 år om et halvt år)

 

    Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har prøvet at være admin på en mindre darkrp server. Men kan ikke som sådan, huske hvad den hed da den aldrig blev til noget. Jeg kender skam godt til de fleste commands i ULX. Det skal nok bare lige genopfriskes hvis det nu skulle ske at jeg ville blive mod på jeres server.

 

    Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?

 

Jeg er en meget glad og udadvendt person som godt kan lide at snakke og hjælpe andre. Er meget imødekommende. Og til dagligt, arbejder jeg som elev i Harald Nyborg. Er meget serviceorienteret.

 

Jeg betjener kunder hver dag og er rigtig god til at hjælpe dem med deres behov og spørgsmål. Jeg er også godt til at håndtere folk der sviner mig til, da det sker for mig i hverdagen på jobbet og jeg er rigtig god til at holde tonen nede og prøve at finde frem til problemet før at det hele tager overhånd.



 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg er rigtig erfaren inden for serviceområdet når det handler om at hjælpe andre mennesker. Er altid klar til at hjælpe når det gælder, dropper gerne RP hvis serveren har brug for flere folk til at hjælpe.

 

De straffe jeg har formået at få på denne server,  er et carban på 5 minutter, fordi at jeg ikke lige tænkte over hvor at jeg lige kørte + et enkelt jail. Ellers har jeg altid overholdt reglerne som de er. Jeg skal altid høre 2 sider af historien før at jeg tager en beslutning. Og hvis det skulle komme dertil hvor en af mine venner var i en case, ville jeg stadig forholde mig neutralt. De kunne jo sagtens være den skyldige.

 

Jeg er rigtig godt til at arbejde under stress. Arbejder tit under stress på mit arbejde fks hvis 4 kunder spørger om en masse ting imens at jeg er igang med en anden kunde. Jeg forholder mig altid roligt når folk sviner mig til, da jeg synes at det ikke nytter noget at svare igen.


 

    Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, jeg har en lille smule kendskab til det. Men det skal nok genopfriskes hvis jeg nu skulle blive mod. Det er lang tid siden at jeg har brugt det. Men kender de basale commands. Men der er jo nok kommet nye siden dengang at jeg brugte det.

 

    Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

Jeg taler flydende dansk. Og jeg bruger altid min mikrofon da det nok er det vigtigste tool for mig. Så er det jo også nemmere at hjælpe eller snakke med andre. (taler også flydende engelsk)

 

    På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mine arbejdstider er meget forskellige men ville nok være mest på i weekenden.

Jeg arbejder fuldtid på mit arbejde og det skifter meget om jeg arbejder til kl 15:15 eller kl 19.00 hver dag.

 

Så det er lidt svært for mig at skrive helt præcist hvornår at jeg er på. Men for at sige det kort så vil jeg nok mest være på efter kl 18:00 stortset hver dag. Lige bortset fra weekenden. Der kan jeg nok godt være på fra kl 12-13 stykker til kl 02.00 ved mindre at jeg skal være sammen med min kæreste eller lign.

 

    Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

Har cirka 275 timer på stavox totalt.

 

Håber at i fandt denne ansøgning relevant.


Mvh Anders Buch

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.