Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Cqmbo


NB Michael
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Michael, bare fordi jeg står inde bag et AOS skilt er det ikke ensbetydende med at jeg er betjent, BTW jeg stod i civilt tøj. og bare fordi jeg har et våben på ryggen/i hånden, det gør mig ikke automatisk til en betjent. Da jeg bare stod der i civilt tøj og i så skyder mig, laver du jo et RDM

 

Men jeg er 99% sikker på jeg skiftede til vicerigs helt inde i politi receptionen. 

Jeg har heller ik video.

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 1
  • Ban 2
  • Stop dig selv 1
  • Hat 1
  • -Rep 6
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Han må da ik skyde med uanset ved hvad hvis der ik er tegn på et aktivt pd-raid? De startede det, og der var ik keypadcracker eller betjente der var blevet skudt, så de har ik vist tegn på at de PD-Raidede.

  • +Rep 1
  • Stop dig selv 1
  • -Rep 3
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

De skal jo vise aktive tegn på at de PD-Raider/Raider et sted før de bare kan skyde folk der løber derind, de kan jo ik bare instant starte et raid og så skyde folk som er inde i basen. 

Hvis vi nu siger at jeg står inde i en gunshop for at skulle købe et våben og der så kommer 3 gutter som vil raid stedet og de bare starter et raid, så kan de ik bare instant skyde alle os der bare skal have et våben. 

  • +Rep 1
  • Zing! 1
  • Stop dig selv 3
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.