Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nickolai P


Huse
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Huse
Da jeg kommer til dig og forklare hvorfor jeg er der, begynder du og sige det ikke var meningen det skulle være der over dørene, men det skulle have været på jorden, og spøger dig ca 3 gange, hvilken grunden du havede til og sætte det der, men hver gang svarede du ‘det var meningen det skulle have været spawnes på jorden’. Hvor jeg så siger til dig, at det ved vi begge er løgn. 
Efter det giver jeg dig så et ban på 24 timer. 
 

// Nickolai P

Redigeret af Nickolai_P
  • +Rep 1
  • Hat 3
  • Dum 5
  • Løvebror 2
  • Slange! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Du vælger at banne mig for propblock fordi der sidder et skilt på en bygning hvor der står "ikke"? og jeg er nu ikke så sikker på din påstand om at vi blev enige om at det var løgn da jeg stadig er uenig med dig.

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @ZeNoxXi, beklager vente tiden.

Kunne godt “bare” have bede ham om og fjerne det, men da jeg spøger ham godt 3 gange, om grunden til han sat den svarede han tilbage, at det var meningen det skulle have været på jorden, og siger også til ham, at vi begge ved det er løgn, så vælger og give han 24 timer ban, specielt efter jeg tjekkede han ud på dash, hvor jeg ser at han har omkring 2000 timer, og tildelinger ban’s for troll.

 

// Nickolai P 

  • Hat 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har skrevet med Nickolai over discord, og er kommet frem til at der ikke har været grundlag for dit ban. Det beklager vi.

Nickolai har set det som, at du trollede og han vurderede så ud fra dine tidligere straffe/noter.
Han har fået fortalt, at det selvfølgelig ikke er en optimal løsning, da han bare kunne bede dig om at fjerne det, og så vil sagen højest sandsynligt være løst der. Vi vil fået tage en snak med Nickolai angående bans generelt.

Du må eventuelt lige skrive en pm, hvis der er noget erstatningmæssigt i det.

 

Igen vi beklager episoden og det skal ikke ske igen fra Nickolai P.

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.