Hop til indhold
Stavox

[Solved] boris


BareMohammed
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: draxill
Staff ingame navn: boris
Dit SteamID: STEAM_0:0:210671287
Staff SteamIDSTEAM_0:0:86098035
Forklar situationen: der sker det at jeg køre ude ved motellet i høj fart @Boris Димитри og sokke kommer kørende i min vejbane så vi kolidere selvom de er i min vejbane syntes de stadig jeg skal stoppes jeg ender med at køre boris ned, jeg blir så sur da sokke vælger at skyde mig istedet for at taze mig, jeg caller case og den blir fjernet jeg kaver så en ny og mig og en staff har så en lang diskution det ender så med at boris tper til mig og siger til mig at jeg havde dræbt en betjent og derfor måtte han gerne skyde mig dog har jeg på klip at Boris ikke er død da sokke vælger at skyde mig, syntes ogs det er lidt sjovt at sokke siger så gør vi det på denne her måde og skyder mig selvom der står tydeligt i regl 17,4 at man skal gå efter taze med mindre at jeg har dræbt en da boris på daværende tidspunkt er nocked og ikke død enu må sokke ikke skyde mig. boris vælger og at sige til mig at han var død da sokke skød mig dog har jeg det ikke på klip
Bevis: https://medal.tv/clips/53421259/d13376Vd6Urz

  • Dum 2
  • Tud (-REP) 1
  • Løvebror 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Der differentieres ikke imellem at være i bleedout-stadiet og død, når reglen er gældende. I begge tilfælde er der sket personskade, som gyldiggører brugen af våben.

 

Om der var nogen grund til at ville stoppe dig, har jeg ikke taget stilling til.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi hev fadt i dig fordi vi vurderet, at du havde alt for meget fart på. Vi ville bare i bund og grund bare lige have en lille snak med dig (om @Sokke✌havde den bedste kørsel kan diskuteres). Jeg steg så ud af mit køretøj hvor du valgte at køre mig ned. Efterfølgende nægter du, at stoppe når @Sokke✌ prøver, at få fat på dig. Du bliver vurderet som en farlig person, når du har udøvet personfare af særlig grov karakter. Derfor måtte @Sokke✌ gerne bruge sit våben i denne situation. Det kan godt være, at jeg for sagt forkert omkring hvornår jeg bløder ud i forhold til hvornår du bliver skudt og anholdt. Det må du meget undskylde, men det skal dog lige siges, at jeg når at dø lige efter. 

Redigeret af Boris Димитри
  • +Rep 3
  • Løvebror 2
  • Slange! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

I forhold til det med at de skyder dig, er tilladt da du lige har kørt en betjent ned.

Dog synes jeg ikke lige, at jeg kan se hvad grunden var til at du skulle stoppes.

@Boris Димитри - At du "vurderer" at han kører for hurtigt, kan du ikke bruge som en gyldig grund til at stoppe ham, i hvert fald ikke uden en fartmåling på det. Og han har vel ikke kørt ulovligt, selvom at han kører ind i jer, som jeg vil vurdere er jeres skyld.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@ZeNoxXi

Grunden til at vi kunne vurderer (ikke nødvendigvis give ham en bøde for det, men holde ham ind til siden), at han havde for meget fart på er at han først kollidere med vores bil og efterfølgende med en andet tjenestekøretøj. For når man køre 130-140+ er bremse længden markant længere end hvis han havde holdt den tilladte fart. Det man også kan hive fadt i er at det er uheldigt at stikke af fra et sammenstød for begge parter. Jeg tænker også, at på @bennaknus reaktion har han selv vurderet, at han ikke var 100% uskyldig.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.