Hop til indhold
Stavox

[Solved] Poulsen misbruger sin magt og gør ikke sit arbejde professionelt eller ordentligt


Simonjensen53
 Del

Recommended Posts

Jeg har denne base med en anden på serveren, vi bliver så raidet af 3 gutter, men defender os selv, så kommer Poulsen for første gang og siger det er failbase, fair nok vi fixer og de får et forsøg til, så får de lov at raide igen og vi defender, lig mærke til at basen på dette tidspunkt er fixet, og han siger så at ih og åh og det får et forsøg til, hvortil jeg så tager case fordi vi begge dør efter TREDJE raid forsøg på os, det er så poulsen der tager casen og han opføre sig så dertil uprofessionelt og siger så "jeg resettede det fordi de døde til det" som man også kan høre i videoen

 

Video af Case med Poulsen:

 

 

Alt er foregået mellem 16.45 og 17.10 fredag d. 21/05/2021

  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • Brugbart 1
  • Dum 4
  • Tud (-REP) 5
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.