Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på poulsen


Jøørgen
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jøørgen
Staff ingame navn: Poulsen
Dit SteamID:STEAM_0:1:211006973
Staff SteamID: STEAM_0:0:6012691
Forklar situationen: Giver en både for at snakke grimt og han har så ikke råd så jeg arrester ham for ikke og betale. han kommer så og siger hvorfor jeg arrester ham så forklare jeg situationen og han siger " Jeg unarrester mig selv og du får ikke jobban men jeg kan også give dig jobban og jeg unarrester mig" Det skal siges jeg kom til at ramme ham med min bil og ikke lige hjalp ham op igen men jeg sagde også undskuld og beklaget mig.
Bevis: har ikke noget

  • +Rep 2
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Stop dig selv 1
  • Sødt 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

du køre mig ned så køre du bare vider så ser jeg dig 1 min efter hvor jeg spøger hvorfor du ikke hjalp mig op hvor du så bare tezer mig så spøger jeg dig hvorfor du tezer mig hvor du ikke svar mig så spøger jeg dig igen hvor du giver mig en bøde på 1000 kr det ser jeg ikke grund til 

  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Jøørgen skrev:

Han sagde noget med "fuck dig" og lidt mere

som jeg kan sige en gang til kom og over til dig og spurte hvorfor du kørte mig ned da du gave mig bøde sage jeg fuck jeg har ikke sagt fuck dig. så det eneste det er jeg har sagt til dig er hvorfor kørte du mig ned det er det eneste jeg har sagt til dig @Jøørgen (og hvad mener du med lidt mere) 

Redigeret af poulsen
  • -Rep 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/05/2021 den 7:41 PM , Jøørgen skrev:

Han sagde noget med "fuck dig" og lidt mere

Altså det lyder ikke helt til at i kan blive enig i, hvad der er blevet sagt. Kan du huske helt konkret hvad der blev sagt til dig, siden at det var så slemt at han skulle have en bøde for det? @Jøørgen

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.