Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cqmbo der konstant bøjer reglsættet så han kan smut uden om en påtale/straf


BareMohammed

Recommended Posts

Dit ingame navn: Draxill
Staff ingame navn: Cqmbo
Dit SteamID: STEAM_0:0:210671287
Staff SteamID STEAM_0:0:177761288
Forklar situationen: her på forum har taget op omkring cqmbos næsten usynlige fartmålere, kort efter får jeg svar fra hondo og tilsendt regl 3_13.thumb.PNG.69da81eb8a02202d995803824b5aadea.PNG
da cqmbo's fartmålere er semi transplarante og gemt i en skygge syntes jeg det er træls at han skal side i tråden og bruge sin staff magt til at bøje reglerne da vi godt ved at de er mod reglerne, sjovt at han lige pluslig ogs bare stopper med at svare. jeg er ikke den første der mener at cqmbo bøjer reglerne til sin fordel 

 

så det der lige præcis er problemet er at @Cqmbo bruger sin magt til at have ulovligt lort oppe 

Bevis: https://gyazo.com/d4c16ae1110b6af4c3ee27705d97c9c9

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey da jeg bliver nævnt tænker jeg lige at jeg vil forklare kort, da jeg føler du misforstår mig lidt.

 

Du laver et forslag omkring at usynlig fartmålere skulle være ulovlige, til det vedhæftede jeg blot et billede af reglen omkring usynlige prop, jeg skriver så derefter at der allerede er en regel imod præcis dette. 
 

Jeg har på intet tidspunkt snakket om cqmbo’s fartmålere eller lign.

 

Vh Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Draxill, 

 

Vi kan godt blive enige om at mine fartmålere ikke er ulovlige, men meget svære at se, jeg snakkede lidt omkring dem med Andrew, vi fandt så den der boks sebaak bruger og den kommer så med i dupen som jeg har til mine fartmålere nu her. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.