Hop til indhold
Stavox

[Solved] KAGEN


BareMohammed
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: draxill
Staff ingame navn: kagen
Dit SteamID: STEAM_0:0:210671287
Staff SteamID: STEAM_0:0:99495996
Forklar situationen: der sker det at jeg tager min bil fra falck stationen fordi at den holder der inde, politiet kommer så og stopper mig men det ender med at jeg køre dem ned, jeg køre så ud af byen hvor jeg bliver eftersøgt og køre en betjent ned der står i tunellen da jeg flygter fra politiet og har kørt 2 betjente ned ser jeg den betjent i tunellen som en trussel det mener kagen dog ikke og da jeg så prøver at snakke med @Kagen tper han væk fordi han godt ved jeg har ret
Bevis: https://medal.tv/clips/51107779/d1337R6pqpcF

Redigeret af Draxill brormand
stavefejl
  • Dum 5
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej DRAXILL Du mener til at starte med at du køre ham ned for du føler dig truet efter noget tid mener du så at du kørte ham ned ved en fejl hvilken historie skal jeg så tro på?

2 timer siden, Draxill brormand skrev:

@Kagen tper han væk fordi han godt ved jeg har ret

Det passer vidst ikke helt 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Kagen skrev:

Hej DRAXILL Du mener til at starte med at du køre ham ned for du føler dig truet efter noget tid mener du så at du kørte ham ned ved en fejl hvilken historie skal jeg så tro på?

du skal jo tænke det var en fejl at jeg kørte ham ned men jeg følte mig truet, det var mit nos der drejede bilen men hvis jeg havde kontrol over bilen havde jeg kørt ham ned da han var en trussel fordi jeg var jo eftersøgt

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kai Jensen skrev:

Draxil når man bruger nos er man selv ansvarlig for hvad der sker

ja det er jeg også fuld forstående overfor jeg er bare uenig med kagen om han var en trussel for mig eller ej, da jeg stadig mener at jeg har lov til at køre ham ned

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Draxill brormand skrev:

ja det er jeg også fuld forstående overfor jeg er bare uenig med kagen om han var en trussel for mig eller ej, da jeg stadig mener at jeg har lov til at køre ham ned

Hvordan kan du føle dig truet af en betjent som står med physicgun i hånden? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kagen skrev:

Hvordan kan du føle dig truet af en betjent som står med physicgun i hånden? 

når jeg køre forbi kan kan snup en "stop bil ting" frem og skyde på min bil. han kan køre efter mig i sin bil "tænker den holdte i den ufærdige roadblock"

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Draxill brormand skrev:

når jeg køre forbi kan kan snup en "stop bil ting" frem og skyde på min bil. han kan køre efter mig i sin bil "tænker den holdte i den ufærdige roadblock"

At en betjent muligvis ville køre efter dig er jo ikke en trussel. At han muligvis kunne tage en stop bil ting frem er jo heller ikke en trussel. Det virker ikke til at betjenten havde noget med episoden ved mekanikeren at gøre, så det giver ikke mening at køre ham ned.

 

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.