Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Kagen


Jeiner

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn:

Jeiner
Staff ingame navn:

Kagen
Dit SteamID: 

STEAM_0:0:82554180
Staff SteamID:

STEAM_0:0:99495996
Forklar situationen:

Det der skete var at jeg slog på en af mine gangmembers bil med en stunstick. Kagen vælger at trække i mig med hans physgun for at markere at jeg skal stoppe, det gør jeg så. Men han vælger alligevel at komme flyvende og vælger at jaile mig, hvilket ikke giver mening da det eneste han bør kunne give mig af straf er jobban. Jeg mener ikke at jeg skal have jail da det er i samme kategori som at skyde min gangmembers bil, hvilket er tilladt.
Bevis:

https://medal.tv/clips/50330764/d1337CtllhwR

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Vingie Du og Ostehaps valgte at slå på Bananas bil, Da @Cqmbo og jeg stod i case med noget rdm.

Jeg kan så høre at først Ostehaps slår på bilen og efter det begynder du, og det er ikke første gang i dag

Og hvad jeg ser så forstyrre du de andres betjenes rp ved at slå på bilen som du ikke skal med din stunstick

 

AlV2fQF.png

 

hKp6xEq.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1 - Det var mig der slog først, Ostehaps begyndte at slå nok et halvt minut efter mig, hvilket også kan ses på videoen??
2 - Det er første gang jeg har haft noget med stunstick abuse at gøre i flere uger, og jeg har aldrig før været straffet for det. Altså er "det er ikke første gang i dag" bare direkte forkert??
3 - Da alle mennesker der var i nærheden var i case med basen i kraftværket var der ingen rp at forstyrre.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Vingie skrev:

1 - Det var mig der slog først, Ostehaps begyndte at slå nok et halvt minut efter mig, hvilket også kan ses på videoen??
2 - Det er første gang jeg har haft noget med stunstick abuse at gøre i flere uger, og jeg har aldrig før været straffet for det. Altså er "det er ikke første gang i dag" bare direkte forkert??
3 - Da alle mennesker der var i nærheden var i case med basen i kraftværket var der ingen rp at forstyrre.

Jeg tjekker lige video igennem 😄

Når @Vingie, Det var mig som lige havde byttet rundt på rækkefølgen som man kan høre på dit klip forsætter en betjent sit rp ved at fortælle en person han ikke skal hoppe på bilen. Og du som betjent skal slet ikke bruge stunsticken til at slå med overhovedet så jeg forstår faktisk ikke din klage i første omgang?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Vingie skrev:

Hvis jeg har gjort noget som jeg ikke bør som betjent bør jeg da få jobban?

Forstår legit ikke hvad du klager over. Jeg går efter den staff protokol som der er udgivet og hvis jeg opsummere lidt op, så står der Job abuse giver enten med demote / 300 sek jail / ban eller jobban 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Kagen skrev:

Forstår legit ikke hvad du klager over. Jeg går efter den staff protokol som der er udgivet og hvis jeg opsummere lidt op, så står der Job abuse giver enten med demote / 300 sek jail / ban eller jobban 

 

Fair nok så, har aldrig oplevet det før og mener selv at det ville give mere mening at give jobban. Klagede da jeg meget hellere ville have jobban end jail men OK.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Om du får jail eller jobban for det er lidt ligegyldigt, så længe du ikke gør det igen 👍

Til en anden gang, hvis det handler om sådan en lille ting, om hvor vidt du skulle have haft jail eller jobban, så kontakt mig direkte på Discord i stedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.