Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Cybe

Recommended Posts

navn: Cybe
klage imod: else

else's steam id: STEAM_0:1:190898920

 

jeg vil gerne klage imod else som giver mig car ban for at køre en ned der er midt på en vej.

som jeg ikke kunne nå at stoppe op for. jeg går der efter ud og hjælper ham op og køre vidre.

ca 5min efter tp'er else og giver mig car ban for det

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey du @Cybe😉 

 

Jeg får case fra v1ctor om at du skulle have cdm´et ham og en anden person. Jeg får kigget scenen igennem og kan se han stod på vejen. Jeg tog fat i dig, for at høre din forklaring for hvorfor du har kørt ham ned. Du forklare mig at de stod på vejen og du ikke kunne have undgået dem. Da du er betjent, skal du være et for billede for andre og sørge for at følge færdselsloven. At du kører 2 personer ned og kun reviver den ene og efterlader den anden. Føler jeg at du stod til at skulle få carban, som du så fik på 15 min.

 

Dog ved jeg godt, man kan komme til at ramme andre og andet ligende. Dog synes jeg at det er vigtigt man retter op på sin fejl.

Jeg synes som betjent er det vigtigt man hjælper de folk, som har brug for det og da du vælger at efterlade en person, som er ved at dø. Gør at du i mine øjne havde fortjent et carban. 🙂 

 

Vh. Else

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.