Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Flixx


Recommended Posts

Dit ingame navn:

『♛』 Legenden 『♛』
Staff ingame navn:

Flixx
Dit SteamID:

STEAM_0:0:105660955
Staff SteamID:

STEAM_0:0:239859462
Forklar situationen:

 

Jeg er inde i min base, da jeg høre skud ude foran. Jeg vælger derefter at gå ud for at se, hvad der sker. Jeg ser så Flixx stå og skyde efter en bil der køre væk, jeg går så hen til ham og siger til ham "stop det er politiet" hvor han så svarer "hva" 

 Dertefter vælger jeg at sige "har du våbenlicense" og derefter får jeg ikke noget svar, så jeg vælger bare at stå stille og kigge. Efter 15 sekunder vælger Flixx at skyde mig og sige "Udgiver du dig for at være politiet, jeg pisse bange"

 

-----------------------

 

Jeg føler selv at det er ret tydeligt, at vælger at skyde mig uden nogle rigtig grund. 

Efter valgte jeg, at gøre dette til en case, hvor at nogle af adminsne mener at det ikke var iorden, og nogle andre mener at det var iorden.

 

 

 


Bevis: https://medal.tv/clips/47753617

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Legenden

 

I det du tilkendegiver dig selv som værende politibetjent, frygter jeg, at du ville arrestere mig og derfor valgte jeg at skyde dig. 

 

I og med du ikke må bruge skins til at identificere folk i en politisag, må du heller ikke bruge skins til at konkludere om du er betjent eller ej.

 

//Flixx

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Flixx skrev:

Hej Legenden

 

I det du tilkendegiver dig selv som værende politibetjent, frygter jeg, at du ville arrestere mig og derfor valgte jeg at skyde dig. 

 

I og med du ikke må bruge skins til at identificere folk i en politisag, må du heller ikke bruge skins til at konkludere om du er betjent eller ej.

 

//Flixx

Men du siger "Du udgiver dig for at være politiet", så ved du vel godt at han ikke er betjent?

Jeg ser ikke et problem i at skyde ham, hvis du ikke vidste, om han var betjent eller ej, og når han udgiver sig for at være betjent giver det fint mening at skyde ham, dog virker det til at du godt vidste at han ikke var betjent?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Men du siger "Du udgiver dig for at være politiet", så ved du vel godt at han ikke er betjent?

Jeg ser ikke et problem i at skyde ham, hvis du ikke vidste, om han var betjent eller ej, og når han udgiver sig for at være betjent giver det fint mening at skyde ham, dog virker det til at du godt vidste at han ikke var betjent?

I og med at han udgiver sig for at være politi, kan jeg ikke se det store problem i at jeg skyder ham.

 

Kan dog også godt se det fra din side af, da jeg godt vidste han ikke var betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Flixx skrev:

I og med at han udgiver sig for at være politi, kan jeg ikke se det store problem i at jeg skyder ham.

 

Kan dog også godt se det fra din side af, da jeg godt vidste han ikke var betjent.

Jeg synes ikke at det giver mening at dræbe ham, når du godt ved at han ikke er betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.