Hop til indhold
Stavox

[Solved] Har brug for jeres ideer!


Pablo Escobar

Recommended Posts

Først og fremmest, jeg reklamerer ikke for noget, søger bare hjælp.

 

Godt så. Jeg skal designe nogle t-shirts, jeg har designet det som jeg har i hovedet. Derfor er jeg nu løbet tør for ideer, derfor har jeg brug for jer. Hvad kunne i godt tænke jer at se på en t-shirt.... Full print (En baggrund på hele trøjen) eller bare en tekst?

Hvis i har en ide så smid gerne link til billedet eller en tekst som betyder meget for jer.

Bare et eller andet. Ikke noget dumt tak.

 

Vh Pablo 

(DEN ÆGTE PABLO! TAG DEN BADEKAR)!!! xD

Link til kommentar

Altså, vores domæne valgte lige at udløbe d. 24-07. Så kan først vise dig portfoliet af de designere vi har når jeg har skaffet EPP-Auth nøglen til transfer. 

 

Jeg er ikke designer andet end hobby - jeg holder bare siden og alt det generelle kørende. :ph34r:

Link til kommentar
20 minutes ago, Willy said:

Altså, vores domæne valgte lige at udløbe d. 24-07. Så kan først vise dig portfoliet af de designere vi har når jeg har skaffet EPP-Auth nøglen til transfer. 

 

Jeg er ikke designer andet end hobby - jeg holder bare siden og alt det generelle kørende. :ph34r:

Kan du anbefale en side hvor man kan mass producere trøjer til en god pris? ;)

Just now, Pablo Escobar said:

Kan du anbefale en side hvor man kan mass producere trøjer til en god pris? ;)

Men da du selv er "designer" har du ikke nogle billeder som ser godt ud på trøjer? ;D

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.