Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


RealKoeter

Recommended Posts

In-Game navn: TheCampingSS #køter

SteamID: STEAM_0:1:93834227

IRL navn: lucas

Alder: 14 snart 15

i skal vælge mig som mod fordi jeg har prøvet det mange gange før og har meget erfaring med det og fordi jeg gerne ville hjælpe serven.

Har du erfaring af ULX kommandoer:ja

kan god snakke dansk og skrive dansk flydene der er kun nogle få ord jeg ikke kan pga jeg havde problemer med at udtale det.

jeg er mere kvalificeret end de andre pga jeg har har været mod/admin/superadmin på andre servere.

Ja jeg har erfaring med mod og admin jobs tidligere (og nu)

okay, jeg har været mod/admin på 2-3 servere og superadmin på 1 har været superadmin på serveren ca 1-2 mdr, og har ikke fået 1 klage endu

ja jeg spiller meget gmod og csgo jeg er næsten på gmod værd da vis jeg ikke er ude ved min far eller venner 

 

først ville jeg sige han skal lage vær og gi ham 1 warn vis han bliver ved så warn igen indtil 3 warn efter der ville jeg kicke ham og vis han gør det igen så BAN 

 

sige han ikke bare skal åbne og lukke døren for at skyde dem han skal åbne via keypad eller måske noget han har lavet i basen men heler ikke skyde igennem 1way props og så give ham en warn for failrp pga det er ikke RL

 

jeg giver dem begge en warn og siger de skal stoppe 

 

jeg vil give ham warns (3 max) og så ban vis han bliver ved pga jeg ikke ville kicke ham er fordi han bare kan ddose serveren når han bliver kicket så hellere bannde ham

 

at han skal skifte til et mere RL navn/job navn

 

jeg vil give ham warn for det og give de ting de andre har mistet tilbage og fordi at de ikke skal miste deres ting de måske har brugt penge på 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

In-Game navn: TheCampingSS #køter

SteamID: STEAM_0:1:93834227

IRL navn: lucas

Alder: 14 snart 15

i skal vælge mig som mod fordi jeg har prøvet det mange gange før og har meget erfaring med det og fordi jeg gerne ville hjælpe serveren.

Har du erfaring af ULX kommandoer: ja jeg har brugt meget ulx kommandoer på andre servere

kan god snakke dansk og skrive dansk flydene der er kun nogle få ord jeg ikke kan pga jeg havde problemer med at udtale det.

jeg er mere kvalificeret end de andre pga jeg har har været mod/admin/superadmin på andre servere i lang tid og har ikke fået en klage.

Ja jeg har erfaring med mod og admin jobs tidligere fordi jeg har været det et par gange 

okay, jeg har været mod/admin på 2-3 servere og superadmin på 1 har været superadmin på serveren ca 1-2 mdr, og har ikke fået 1 klage endu

jeg spiller meget gmod og csgo jeg er næsten på gmod værd da vis jeg ikke er ude ved min far eller venner 

 

først ville jeg sige han skal lage vær og gi ham 1 warn for self-supplier og tager hans våben vis han bliver ved så warn igen indtil 3 warns efter der ville jeg kicke ham og vis han gør det igen så BAN i ca 1 time

 

sige han ikke bare skal åbne og lukke døren for at skyde dem han skal åbne via keypad eller måske noget han har lavet i basen men heler ikke skyde igennem 1way props og så give ham en warn for failrp pga det er ikke RL

 

jeg giver dem begge en warn og siger de skal stoppe og siger de skal bare gå væk fra hinanden og ikke snakke sammen

 

jeg vil give ham warns (3 max) og så ban vis han bliver ved pga jeg ikke ville kicke ham er fordi han bare kan ddose serveren når han bliver kicket så hellere bannde ham

 

at han skal skifte til et mere RL navn/job navn og ikke hedde noget bliver sur over fx sut den (navn)

 

jeg vil give ham warn fordi han raider 3 gange inden 10 min og give de ting de andre har mistet tilbage og fordi at de ikke skal miste deres ting de måske har brugt penge på pga han bliver ved med at raide

 

Håber det her er nok, håber jeg bliver staff for har hjulpet serveren med ting der kunne crache serveren og syntes i kunne bruge en hånd mere :)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.