Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request


Beent

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:190867061

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg ved godt, at jeg gik over stregen tilbage i december. Jeg har tænkt meget over mine handlinger, og jeg fortryder meget det jeg gjorde og jeg vil gerne sige undskyld, til både Gunner og de spillere, som det gik udover. Jeg er begyndt at kede mig, og savner at spille på serveren.

 

Jeg håber i vil give mig en chance og se at jeg har forbedret mig og det ikke vil gentage sig.

 

Jeg var blevet lidt irriteret på Gunner og det udviklede sig til noget troll og endte med infoleak. Det var meget dumt gjordt af mig og jeg kan bevise, at det ikke vil gentage sig, hvis i lukker mig ind på serveren igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey igen, Bent.
Godt at se du har fortrudt dine handlinger. Det var skam heller ikke det smarteste at gøre. 
Jeg husker tydeligt dagen. Du valgte at CDM mig og andre spillere, og som du også skriver var du blevet lidt irreteret på mig, og ændrede dit navn til mit IRL-navn. Det tolerer vi ikke, hvilket også er grunden til, at du fik den straf som du gjorde.
Men hvordan kan jeg sikre mig, at du ikke går ind og troller igen? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det vil ikke ske igen!
Jeg har forbedret mig og er blevet kloger gennem de 3 måneder hvor jeg har haft ban.

Jeg kommer ikke til at trolle eller infoleak igen da det er den dumeste ting jeg har gjordt på servern, og fortryder det virkelig meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 27/3/21, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.