Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cqmbo jobabuser som admin, GG bro.


Zeedo11

Recommended Posts

Jeg spørger Cqmbo pænt om at købe licens som indsatsleder, hvor derefter han giver en bøde på 10.000kr og siger "Ja, bare betal denne bøde", så siger jeg "10000kr for licens? Shit du en bitch" (ikke ordkorrekt da jeg var for tilt til at optage det i tide) Hvor han så derefter giver mig en "realistisk bøde" på 10.000kr, for ikke at snakke pænt til politi, jeg tager den i case hvor hvidt han siger jeg krænkede hele politistyrken, og jeg siger nej, jeg krænkede tilsyneladende din cirkel, men at du giver en bøde på 10.000kr er stadig at gå uden om loven ( regelsæt 17.1 ) fordi du selv har ondt i røven, og giver mig en urealistisk bøde.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

For simpelt bare at udfylde skabelonen, tag den dog ikke for seriøst, da der ikke er bevis for det so far, det er nærmere en kæmpe -rep klage end en "forventer straf" klage.

------------------------------

Dit ingame navn: Zeedo
Staff ingame navn: Cqmbo
Dit SteamID: STEAM_0:1:467185520
Staff SteamID: STEAM_0:0:177761288
Forklar situationen: Cqmbo bryder regelsæt 17.1 som lyder "Bøder skal have en realistisk pris", ved at først kræve 10.000kr for licens, fair nok, det vel bare attitude next level så jeg siger "10.000kr for licens? Shit du en bitch" fordi det er min ærlige mening omkring det, han tazer mig så og siger "Du får lige en bøde for at snakke grimt til politiet", min første tanke er "Det var måske heller ikke så klogt, rip 2.5-5k" men niks, Cqmbo synes at 10.000kr er en meget realistisk pris for at snakke grimt til en individuel politibetjent, men hvorledes han mener jeg krænkede HELE politistyrken, ved at kalde ham en bitch for at tage 10.000kr for våbenlicens, som den eneste indsatsleder og ingen borgmester.
Bevis: Var for tiltet til at klippe det, og valgte at bare at blive sindssyg tøsefornærmet istedet.

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kommer over spørg mig om jeg kan købe license. Jeg vælger så at give dig en bøde på 10.000 kr. til license. Du vælger at kalde mig en bitch imens jeg er på vej ned mod min bil så får jeg dig tazed og du kalder mig så en bitch igen. Det er derfor din bøde ender på 10.000 kr. Du vælger så at call case på mig fair nok, kunne se at der var andre staffs på, så jeg ville lade en af dem tage den med dig. Kan se du så sletter din case og maks 1 min efter kan jeg se du caller case på Job-Abuse, så der vælger jeg at tage casen da regnede med at det var du ville klage over en anden spiller misbrugte sit job.

 

Det skal os lige siges at det jail du fik af mig for RDM var fordi at efter du har betalt din bøde, har ligesom valgt at sige fair nok jeg overgiver mig, men du vælger så at trække din M14 og skyde mig efter du har betalt din bøde for at tilsvine en betjent x2. 


Men hvorfor begynde at sidde og skrive i PM til mig at jeg skal tage min egne cases og sidder job-abuser? 

https://gyazo.com/bdad4f2ce8d15f6a73d13e379ca22f42
Har ikke video over RP-Senariet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Derfor min bøde ender på 10.000kr? Jeg gentog det jeg sagde fordi du bad mig om det Cqmbo, det kan du ikke bruge som argument, jeg kalder dig en bitch, du tazer og siger "Hvad sagde du?" og så siger jeg "Jeg kaldte dig en bitch". Jeg har lige forklaret jeg var tilted, og eftersom du kunne tage case for at jail mig for rdm, så ka du vel også tage casen for at jobabuse, at kalde dig en bitch, eller generelt kalde dig et bandeord, vil ALDRIG blive nok til en bøde på 10.000kr i realistisk pris, medmindre jeg gik og pissede dig op af ryggen med det bandeord.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja din bøde endte på 10.000 kr fordi du kalder mig en bitch 2 gange. Jeg sagde ik til dig at du skulle gentage det. Du betaler så din bøde på 10.000 kr. hvor efter du så vælger at løbe om bag en bil og trække din M14 for at skyde fordi du havde fået en bøde (Fandt ud af det efter jeg tp'ede til dig) grunden til jeg tp'er til dig er da du blev arrested fik politiet ik en besked om at du havde et hit. Derfor valgte jeg at tp over til for at høre hvorfor du skød mig, du siger så at du skød mig fordi at jeg havde givet dig en bøde. 

Jeg forklare dig så at du ik må skyde mig efter du har betalt din bøde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke det, det handler om, jeg har forstået at jeg ikke må skyde dig efter at have BETALT en både. Det handler om du sidder og giver urimelige bøder, du bad mig ikke direkte om at gentage det, men så alligevel gjorde, men har ingen beviser på det, så det bliver bare en uendelig lang diskussion, tag det som et kæmpe -rep, at give folk bøder på 10.000kr fordi de kalder dig en bitch 2 gange vil heller aldrig blive en rimelig bøde, selv hvis det var sagen, jeg gentog det jeg sagde da du bad mig om det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det med bøder er et vidt begreb, og at bøder skal være realistiske har en meget bred betydning.

Om 10K er for meget for at kalde ham en Bitch vil jeg mene er op til hver enkelt person at vurdere.

Jeg vil nok ikke selv have givet en bøde på den størrelse, men jeg synes ikke nødvendigvis at det er forkert.

 

Det er korrekt, at hvis vi går efter bødestørrelsen i Danmark i virkeligheden, vil prisen ikke være så høj. Nu har Stavox jo også bare lidt af en anden økonomi, hvor man hurtigt kan tjene mange penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.