Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Recommended Posts

Hey, jeg kommer til en case vedrørende jobabuse. Her klager Atchu Alle over mængden af penge du kræver for licens. Jeg får derfor sendt 2 videoer tilsendt af Atchu Alle der fremviser, at der ikke på noget tidspunkt har været tale om, sælge licens for 3000 kr. Du vælger, at sige til mig at du er 100% sikker på, at du har sagt 3000 kr. Du nævner senere i en privat besked, at man ikke rigtig kunne hører hvad du sagde, men det jeg kunne hører var ihvertfald ikke i nærheden af 3000 kr.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Nichzar skrev:

Hey, jeg kommer til en case vedrørende jobabuse. Her klager Atchu Alle over mængden af penge du kræver for licens. Jeg får derfor sendt 2 videoer tilsendt af Atchu Alle der fremviser, at der ikke på noget tidspunkt har været tale om, sælge licens for 3000 kr. Du vælger, at sige til mig at du er 100% sikker på, at du har sagt 3000 kr. Du nævner senere i en privat besked, at man ikke rigtig kunne hører hvad du sagde, men det jeg kunne hører var ihvertfald ikke i nærheden af 3000 kr.

Kan du så ikke se videon igen, og fortælle mig hvad jeg så siger? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er på intet tidspunkt i tvivl om du har sagt noget andet i den pointeret del af klippet. Dog efter en snak med Store mener han der har været usikkerhed omkring hvad du har sagt derfor, mener Store du skal have unban. Men til næste gang du er borgmester vil jeg bede dig om at være lidt mere seriøs. Vh Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.