Hop til indhold
Stavox

Tager pis på idræts lærer


Madsldr

Recommended Posts

Ingen på min årgang vil vove at skifte deres navn til andet end deres rigtige.

I sidste uge var der to underudviklede individer der kaldte sig noget i stil med "Ein zwei drei, muslim must die". Konsekvensen var at politiets kriminalpræventive afdeling med fokus på radikalisering af unge blev sat ind. 

 

Hvis man bliver opdaget i at ændre sit navn til andet "krænkende" ord, så kan man godt vinke sin gymnasietid farvel (hvis altså man bliver opdaget) 

Link til kommentar
2 timer siden, Middi skrev:

Ingen på min årgang vil vove at skifte deres navn til andet end deres rigtige.

I sidste uge var der to underudviklede individer der kaldte sig noget i stil med "Ein zwei drei, muslim must die". Konsekvensen var at politiets kriminalpræventive afdeling med fokus på radikalisering af unge blev sat ind. 

 

Hvis man bliver opdaget i at ændre sit navn til andet "krænkende" ord, så kan man godt vinke sin gymnasietid farvel (hvis altså man bliver opdaget) 

På GF2 på den uddannelse jeg er på, er det en grund til bortvisning, det samme hvis du smider andre ud fra opkaldende. Men det afholder ikke folk i at gøre det, desværre ved Teams fører de ikke logs over kicks.

Link til kommentar
40 minutter siden, MRBennetsen✔ skrev:

På GF2 på den uddannelse jeg er på, er det en grund til bortvisning, det samme hvis du smider andre ud fra opkaldende. Men det afholder ikke folk i at gøre det, desværre ved Teams fører de ikke logs over kicks.

 

I starten af vores online undervisningsforløb var jeg for teknologisk hæmmet til at forstå, at når jeg mutede én person i opkaldet, blev den person muted for alle.

Jeg blev ved, da jeg fandt ud af det 😈

 

Men på en seriøs note, så burde afstraffelse i form af nakkeskud være en realitet for folk med en utålelig mikrofon.

Link til kommentar

Jeg har virkeligt ondt af din lære, kan godt være jeg er en boomer grundet dette, men fuck hvor er det bare en unødvendig opførsel overfor en person som prøver at hjælpe jer.
Håber aldrig I kommer til at brokke jer over undervisningen, når I fyre sådan noget lort af 🙂

Bye

Link til kommentar
8 minutter siden, empty skrev:

Jeg har virkeligt ondt af din lære, kan godt være jeg er en boomer grundet dette, men fuck hvor er det bare en unødvendig opførsel overfor en person som prøver at hjælpe jer.
Håber aldrig I kommer til at brokke jer over undervisningen, når I fyre sådan noget lort af 🙂

Bye

 

Respekt, enig

Link til kommentar
5 timer siden, empty skrev:

Jeg har virkeligt ondt af din lære, kan godt være jeg er en boomer grundet dette, men fuck hvor er det bare en unødvendig opførsel overfor en person som prøver at hjælpe jer.
Håber aldrig I kommer til at brokke jer over undervisningen, når I fyre sådan noget lort af 🙂

Bye

 

Kunne virkelig ikke være mere enig, det er da for sygt at høre på det her. 

Link til kommentar
5 timer siden, empty skrev:

Jeg har virkeligt ondt af din lære, kan godt være jeg er en boomer grundet dette, men fuck hvor er det bare en unødvendig opførsel overfor en person som prøver at hjælpe jer.
Håber aldrig I kommer til at brokke jer over undervisningen, når I fyre sådan noget lort af 🙂

Bye

 

"Skriv under på at vi ikke skal have eksamener, for vi har ikke fået noget ud af online undervisning"

Link til kommentar
5 timer siden, empty skrev:

Jeg har virkeligt ondt af din lære, kan godt være jeg er en boomer grundet dette, men fuck hvor er det bare en unødvendig opførsel overfor en person som prøver at hjælpe jer.
Håber aldrig I kommer til at brokke jer over undervisningen, når I fyre sådan noget lort af 🙂

Bye

 

Enig.

Jeg føler mig også lige pludselig meget gammel, for slet ikke at kunne se det sjove.

"Sut min pik" HAHAHAHAHA. Like.. Cmon

Link til kommentar
13 timer siden, Mads E. skrev:

For at blive gammel og klog, skal man have været ung og dum.

 

13 timer siden, Madsldr skrev:

Str8 Facts 

 

 

Ikke helt sådan det fungere. Der er forskel på at være "ung og dum", og være respektløs overfor andre der forsøger at hjælpe jer. Nu har jeg brugt en del år på en skolebænk, og aldrig nogensinde har jeg set så latterlig opførsel. Jeg har kun oplevet andre som ville være i en udsat gruppe opføre sig sådan. Hold op jeres forældre ville være skuffet over at se sådan noget der..

Link til kommentar
2 minutter siden, salim skrev:

 

 

 

Ikke helt sådan det fungere. Der er forskel på at være "ung og dum", og være respektløs overfor andre der forsøger at hjælpe jer. Nu har jeg brugt en del år på en skolebænk, og aldrig nogensinde har jeg set så latterlig opførsel. Jeg har kun oplevet andre som ville være i en udsat gruppe opføre sig sådan. Hold op jeres forældre ville være skuffet over at se sådan noget der..

Du skal bestemt ikke tro at hun prøver at hjælpe os...
Da vi begynde at få hende som lære opførte vi os orneligt og behandlede hende med respekt.

Men når hun begynder at se ned på os og snakke ned ladende om os er det helt 100 % af samme skuffe hun for igen.

 

 

Link til kommentar
8 minutter siden, Madsldr skrev:

Du skal bestemt ikke tro at hun prøver at hjælpe os...
Da vi begynde at få hende som lære opførte vi os orneligt og behandlede hende med respekt.

Men når hun begynder at se ned på os og snakke ned ladende om os er det helt 100 % af samme skuffe hun for igen.

 

 

Det er da i forstanden fuldstændig irrelevant, hvis man har et problem med en pågældende lærer, så går man til rektoren, og beder lige så pænt om hjælp til at løse problemet, hvis du har denne indstilling i gymnasiet, så formår du ikke at afslutte dit gymnasie.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.