Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request (RDM) -Atchu Alle


Atchu Alle

Recommended Posts

hej staff som læser dette.

Jeg føler/mener at jeg er blivet unfair banned.
Lad mig tegne scenen for dig før jeg begynder med at klage, Det alt sammen startede med at mig og 305 irritere et gang som boede ved gården.

Vi ringede 112 op og fik dem ned til gården for "skyderig" hvor derefter 305 går ind i deres raid indgang og skyder med en sniper for at bait politet. Keep in mind mens 305 gør dette har vi et raid igang hvor derefter politiet checker det ud og gør intet. politet vælger at arrester 305 for at baitcops med en sniper hvor derefter 305 vælger at leave serveren. jeg vælger så at dræbe politi betjentene og prøve at raid hvor jeg var ved at tabe så jeg leavede også Har bevis På at vi er i den samme rp situation pga raid hvilke ikke ville være rdm på grund af betjenten prøver at arrester ham hvor jeg træder ind efter https://medal.tv/clips/45068339/d1337EQK2C3f
- har dsv ikke video af resten men i dette klip kan man se at vi var i et raid sammen og at vi var i den samme rp situation hvilke ville Betyde at det var et unfair ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.