Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Mig Please :_(


Juan Wick

Recommended Posts

In-game navn: Gudcha

SteamID: STEAM_0:0:37150205

Ban Reason: Disrespect admin og DRM

Hvem har banned dig?: Marcus

Hvorfor skal du unbannes?: Jeg havde det sjovt med min bror inde i byen. Var lige kommet tilbage efter en bil-jagt og var på vej ind i byen da min bror løber ud midt på vejen og jeg så ramler ind i ham. Da jeg stiger ud af min bil skyder han mig for sjovt. Da jeg så spawner igen skyder jeg ham igen (for sjovt) og så kom Marcus og tog mig med op på et tag hvor han så jailede mig i 600 sekunder jeg fik at vide at jeg overhovdet ikke måtte skyde. Så kom min bror op på taget ved siden af mit jail hvor han også fik at vide han ikke måtte skyde. Men så bare for sjovt kiggede jeg på ham og kom til at røre min touchpad så den skød og så kom marcus op på taget så jeg kiggede på ham og kom så igen til at røre min touchpad så jeg skød ham og da jeg allerede havde fået at vide at hvis jeg skød på ham ville han banne mig så jeg indså at jeg ville blive bannet og tømte så 2-3 magasiner i ham og så perm bannede han mig... Please unban mig er virkelig træt af mig selv for at jeg er blevet bannet for at have det sjovt

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Gudcha said:

Ja efter at komme til at skyde ham en gang ved en fejl ved at komme til at røre min touchpad

 

Så indser du bagefter at du vil blive banned. Og for at gøre det værre vælger du at skyde 3 magasiner.... Sæt dig selv i admins fod lige der. Hvor du fortæller ham at han ikke skal skyde 2 GANGE og derefter sprayer han 3 mags? 

 

Tror næppe du forstår din egen fejl. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår godt fejlen syntes også selv det var dumt at jeg gjorde det men først efter bannet

 

Please unban mig min bror spiller med min fætter og sine vennet og jeg har slet ingen at spille med please er virkelig ked af at jeg skød så meget på ham

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du ikke rigtig har ændret noget, så lad mig lige fortælle dig en lille ting.

 

Din rigtige ban grund er: NLR + RDM x2 + Skyder på admin i case+ Skyder på hinanden i jail når jeg har sagt i ikke skal skyde + RDA på admin i case.

 

Det er rigtig at du går ud og skyder din bror igen lige efter du blev dræbt af ham, hvilket jeg så jailer dig for. NLR + RDM.

Så sætter jeg dig op på et tag sammen med din bror hvor i begge får jail hvilket i har det fint med.

Jeg fortæller jer meget tydeligt at i IKKE skal skyde på hinaden, og hvis i gjorde dette vil i få en dags ban. Jeg vælger at sidde og spectate dig og din bror, og lidt efter begynder i at stå og affyre skud af på hinanden, og nej det var ikke bare lidt skud det var flere magasiner. Jeg går hen til jer og går i gang med at banne jer som jeg fortalte jeg i ville få hvis i skød på hinanden.
Når jeg står der og er i gang med at banne dig begynder dig lige pludselig at affyrer skud på mig, og nej det var ikke bare missclick, for du tog nemlig også din Arrest Baton frem og arrestede mig.

Der var intet missclick over dette, det var bare dig der ikke kunne tåle at få en straf.

 

Så det bliver det AFSLÅET her fra, desværre. Lad være med at lyv i din unban request.

 

 

- Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.